Gå til innhold

Omtale av Mario Strikers Charged Football (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må ha vært en sterk 7'er.

 

Sitter igjen med en 8'er følelse etter å ha lest artikkelen din :p

8778752[/snapback]

 

Samme gjorde jeg, egentlig.

8778833[/snapback]

Ja, det er en sterk sjuer. Men det mangler litt på åtteren, mest på grunn av slitasjen som oppstår når du spiller alene.

 

Synes jeg, da. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke man trenger å være så veldig fotball interessert for å like dette spillet, blir som å sammenlikne mario kart med en kjøre simulator. Knall morro er det iallefall mot andre. Syns det er ganske vanskelig singelplayer faktisk, men har ikke spilt så veldig mye ennå, men vanskelighetsgraden stiger bra etter man har kommet forbi første cupen

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke man trenger å være så veldig fotball interessert for å like dette spillet, blir som å sammenlikne mario kart med en kjøre simulator. Knall morro er det iallefall mot andre. Syns det er ganske vanskelig singelplayer faktisk, men har ikke spilt så veldig mye ennå, men vanskelighetsgraden stiger bra etter man har kommet forbi første cupen

8785244[/snapback]

 

Stiger bra?

 

Jeg satt i flere timer og prøvde å vinne den fordømte Cynical-cup-avføringen. Til slutt kom den nazisten Diddy Kong og dro med seg hans bande av buddister fra helvete. Uovervinnelig? Iallefall på normal vanskelighetsgrad. Det var nummeret før jeg ble en av disse dryle-kontrolleren-i-tven-menneskene...

Lenke til kommentar

aah.. takk for at alle sier det er myyye vanskligere på den andre cupen.. jeg trodde jeg bare var elendig i spillet jeg.. :p

 

Men, har ikke fått spilt det veldig mye, men jeg må si at det er et veldig festlig spill.. Absolutt ett verdig kjøp..

 

og, for å tilføye.. jeg er ikke særlig interessert i fotball, men jeg liker dette spillet.. Gleder meg også til å teste det mot en venn over nett imorgen.. :)

Lenke til kommentar
aah.. takk for at alle sier det er myyye vanskligere på den andre cupen.. jeg trodde jeg bare var elendig i spillet jeg.. :p

 

Men, har ikke fått spilt det veldig mye, men jeg må si at det er et veldig festlig spill.. Absolutt ett verdig kjøp..

 

og, for å tilføye.. jeg er ikke særlig interessert i fotball, men jeg liker dette spillet.. Gleder meg også til å teste det mot en venn over nett imorgen.. :)

8785387[/snapback]

 

Vi må holde sammen i denne tunge perioden fylt med nederlag.

 

Men når sant skal sies, er dette i bunn og grunn enn flerspilleropplevelse. Det fungerer som hånd i hanske sammen med menneskelige motstandere. Du vet, den typen som faktisk IKKE kan styre hva to spillere gjør samtidig. (Fakta fra verden: Da motstanderen min skulle utføre en megascoring, dultet en lagkamerat av han inn i spilleren min, som jeg styrte mot lagkapteinen for å forhindre den potensielle 6-ballern.)

Lenke til kommentar

Da motstanderen min skulle utføre en megascoring, dultet en lagkamerat av han inn i spilleren min, som jeg styrte mot lagkapteinen for å forhindre den potensielle 6-ballern.)

 

Online coop ftw! Sånn samspill er da bare artig (spesielt når du klarer det selv)

 

Når jeg spiller alene møter jeg ofte folk som disconnecter når de ligger under, men har ikke opplevd det i co-op enda.

8785412[/snapback]

Lenke til kommentar

Fra artikkelen:

Taklinger kan utføres ved å riste på Wiimote, men jeg endte opp med å bruke retningspilene på Wiimoten.
Disse to styreteknikkene resulterer vel å merke i to forskjellige typer taklinger. Den man får frem ved å riste på kontrolleren kalles for "big hit", mens den man får ved å bruke retningspilene er en "slide tackle" (i følge det offisielle nettstedet i allefall, vet ikke om de heter det samme i manualen som følger med spillet her i Norge). De to taklingene fungerer ganske forskjellig, og hvilken variant det lønner seg å bruke avhenger av situasjonen.

 

Forøvrig digger jeg dette spillet, både i multiplayer og singleplayer. Synes egentlig spillet fortjener mer enn 7/10, men meg om det. Godt at det var en sterk sjuer i allefall da. ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte det i går og har nå over 2 timer playtime. Dette er definitivt verdt et innkjøp, og det virker som det kan ha mye potensiale i spill over nett, som jeg enda ikke har fått tid til å prøve. Absolutt artig!

 

Edit: leif

Endret av kiMMey
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...