Gå til innhold

Her er de første iPhone-videoene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPhone er bare herlig. :)

 

Men den er nok for "sårbar" for mitt bruk.

8780358[/snapback]

 

Hvis det er den store skjermen du sikter til, så er den mye mer ripefri enn vanlig glass. Det er noe spesial belegg som Apple legger utpå skjermen slik at den ikke skal kunne bli ript opp så lett.

 

 

(..) Entry i menysystemet hvis den blir eksklusiv for en av de to store norske operatørene.

8780670[/snapback]

 

Det tror jeg at jeg kan si rimelig sikkert at Apple aldri ville gått med på. Det er liksom ikke deres "stil"... ;)

Lenke til kommentar
Men hvorfor i h**** må alle videoene starte automatisk. Utrolig irriterende!

Hvilken nettleser bruker du? Kan jo hende det har noe med det, men jeg er ikke noen ekspert for å si det sånn.

 

Jeg gleder meg til iPhone kommer i salg, slik at jeg kanskje kan prøve den litt i butikken. :dribble:

Lenke til kommentar

Tror nok det er nøyaktig pga dette at Apple lager slike videoer. Det er jo bare ren skryte-video, og det er ikke sikkert at iPhone blir så rask og smooth i menyene som det virker som. At dere plutselig sier "ooh, nå ble jeg frista til å kjøpe iPhone", viser bare hvor lett det er å påvirke noen med en reklame som ikke nødvendigvis viser det rette.

 

Men for all del, jeg sier ikke at iPhone kommer til å bli treg eller noe, men bare at man ikke må håpe på for mye. Likevel, så tror jeg nok at når den er såpass mye hypet, så vil Apple gjøre sitt beste for å levere et best mulig produkt. :)

 

En siste ting: Jeg betaler i alle fall IKKE kr. 6000,- +++, for en kul skjerm man kan trykke og dra på.

;)

Lenke til kommentar
Tror nok det er nøyaktig pga dette at Apple lager slike videoer. Det er jo bare ren skryte-video, og det er ikke sikkert at iPhone blir så rask og smooth i menyene som det virker som. At dere plutselig sier "ooh, nå ble jeg frista til å kjøpe iPhone", viser bare hvor lett det er å påvirke noen med en reklame som ikke nødvendigvis viser det rette.

Faktisk så ser man jo at enheten "tenker seg om" både en og to ganger i de videoene, og hastigheten er uansett jevnførbar med den som ble vist under siste Apple Keynote.

 

Jeg tror nok den er så rask som videoene (og Keynoten) viser - det er jo hele poenget med Apple; de lager det de sier de skal lage. Det er derfor folk elsker dem.

Lenke til kommentar
Rått når han er på web og snur mobilen, så snur bildet også :)

8783443[/snapback]

Men det er enkelt laget ved hjelp av gyroskop.

 

Hvis du starter en Xbox 360 mens den står loddrett, og en annen mens den står vannrett, så vil du se at lyset for kontroller nr. 1, 2 osv. har byttet plass.

Lenke til kommentar

Min erfaring med apple (iPod først og fremst da) er at det virker som geniale produkter som har alt du kunne ønske deg, men etter å ha brukt dem i en dag sitter du og tenker "men i helvete a, kan ikke den dritten her gjøre noe som helst mer enn det jeg har sett i reklamefilmen?!".

 

Men nå er jo jeg Linux-menneske som liker å kunne fikle med ting til jeg får det helt som jeg vil da :p .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...