Gå til innhold

Superminnekort på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvorfor kan man ikke bare sette denne teknologien i et microSD-kort som allerede idag brukes av hele bransjen utenom SE?

8773074[/snapback]

 

er ikke sikker på om jeg forstår hva du vil fram til her? vil ikke greia være SD kompatibel da? nåja, kan være størrelsen på microSD som blir ett problem eller noe...

Lenke til kommentar

OT:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

jeg håper fremtidens internminne i tlf vil være som et lite memorystick micro som ligger under batteriet/ inni tlf så man kan bytte "bruker" fort eller få ut data når tlf har virkelig gått til h*****(tlfkortet har knekt og sånn) når man har masse vikitg av innstillinger og filer osv på tlf.

Lenke til kommentar

Irriterer meg alltid over når man tar ett relativt tilfeldig tall N og sier at kapasitet kommer til å kanskje kunne komme opp i 2^N. Men det som irriterer meg enda mer er journalister som sluker det rått og putter det i ingresser og overskrifter. (N = 41 her om noen lurer). Dette høres ut som en noe spesiell teoretisk grense også, men orker ikke å sjekke dette nærmere siden dere ikke gidder å gi linker til kildene selv om de fleste av dem anatgelig er nettaddresser. Sånn da vær det slutt på de sure oppstøtene. Kos dere vidre med kaffen!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...