Gå til innhold

- Disse telefonene burde aldri blitt laget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke den første telefonen som krevde eksternt headsett Motorola hadde jo denne lille lekkerbisken i sitt sortiment for ikke lenge sidet. Det ble vel solgt tre fire i norge Haha :D

8749868[/snapback]

 

haha hadde den telefonen for en del år siden, brukte den i et par uker, så ble jeg dritlei så jeg solgte den^^

 

Er enig i at Xun Chi 138 ikke burde vært der, da burde heller motorola v100 vært der istedenfor siden denne er dobbelt så stor, har ikke fargeskjerm, har ikke trykkfølsom skjerm og du må bruke headset på denne også for å ringe med den.

Lenke til kommentar

Serene har kanskje et rart tastatur, men den er faktisk en av de mobiltelefonene der brukervennligheten står høyt. Skjermen er under tastene. Hvorfor? Jo, fordi det faktisk er mer behagelig å bruke enn å ha det over tastene. Det skal være forsket frem. Antaglig vis er det bare fordi vi er så vant til vanlige klassiske telefoner, at vi syns dette er teit :)

Lenke til kommentar
Serene har kanskje et rart tastatur, men den er faktisk en av de mobiltelefonene der brukervennligheten står høyt. Skjermen er under tastene. Hvorfor? Jo, fordi det faktisk er mer behagelig å bruke enn å ha det over tastene. Det skal være forsket frem. Antaglig vis er det bare fordi vi er så vant til vanlige klassiske telefoner, at vi syns dette er teit :)

8750235[/snapback]

 

Kan du vise til denne forskningen? Dersom man bruker begge tomlene for å skrive eller spille vil man jo dekke over skjermen. Prøv selv med din egen mobil. Det er fryktelig ubehagelig å holde mobilen slik.

Lenke til kommentar

Sitat fra hefte jeg har om Serene:

 

Når du åpner Serene, ser du at displayet befinner seg på nederste halvdel av og tastaturet på øverste havldel. Hvorfor? Fordi omfattende forskning viser at dette er den mest behaglige måten å betjene en mobiltelefon på. bla bla bla ...

 

Resten av heftet er fylt med bla bla bla. Musikk spesielkomponert for denne mobiltelefonen, et spesielt B&O hjul (før iPod hjulet!), automatisk åpning av telefonen når du "tapper" på den og mye mer :p

Lenke til kommentar
Serene har kanskje et rart tastatur, men den er faktisk en av de mobiltelefonene der brukervennligheten står høyt. Skjermen er under tastene. Hvorfor? Jo, fordi det faktisk er mer behagelig å bruke enn å ha det over tastene. Det skal være forsket frem. Antaglig vis er det bare fordi vi er så vant til vanlige klassiske telefoner, at vi syns dette er teit :)

8750235[/snapback]

 

Kan du vise til denne forskningen? Dersom man bruker begge tomlene for å skrive eller spille vil man jo dekke over skjermen. Prøv selv med din egen mobil. Det er fryktelig ubehagelig å holde mobilen slik.

8751351[/snapback]

 

 

Tvert imot - jeg er en av de få heldige her til lands som har denne telefonen, og jeg kan si at den er ergonomisk designet for å kunne bruke begge tommelene for å taste, og at det er like lett (om ikke lettere) å taste meldinger hvis du først har kommet inn i det.

Dessuten så spiller man ikke på en mobiltelefon som dette ;)

 

Jeg er meget fornøyd med min B&O Serene, og syns det er kult å ha en telefon som ikke "alle" andre har.

 

Men merk: Dette er en REN business telefon - ikke noe bakgrunner, nedlastbare ringetoner eller noe annet sånt jalla... bare ren, idyllisk og krystall klar lyd, både på toner og samtaler.

 

Det som er å klage på denne telefonen må være kameraets plassering, det syns jeg de kunne bare latt være å hatt med, hvis de ikke fant en bedre plass å ha det.

 

Utenom det så bruker jeg aldri "skrutrekkeren" som følger med, jeg finger strammer skruene, og da holder de godt, uten at jeg trenger noe verktøy for å ta av batterilokket (Hvorfor skal man kunne det forresten? Første gang for å sette i SIM kortet, men så da?)

 

Så hvis du har råd, og har sans for design og eksklusivitet, så anbefaler jeg denne telefonen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Helt enig...har selv Serene, og var vel en av de første i landet som fikk den. Og har aldri vært så fornøyd med en telefon. Den kan se litt kronglete å bruke i starten, men når man er vant til den, så er den så enkel som alt annet.

 

Syns også at det er mer behagelig å ha skjermen sånn som den er.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...