Gå til innhold

Omtale av Dawn of Magic (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde demoen av dette spillet for en tid tilbake.

 

Konklusjon min er horibelt. Virkelig horibelt.

 

For det første er grafikken på nivå med Dungeon Siege 2. Animasjonene er på linje med Two Worlds. Interfacen er så lite brukervennlig som man kan få det, i tillegg ser den amatøraktig ut. Jeg har sett folk tegne bedre i mspaint.

 

Historien i demoen var tilnermet fraværende. Jeg valgte å ignorere det. Ikke nok med det, det var til tider også frustrerende. Du kunne gå i skogen, og plutselig så det stopp, en usynlig vegg. Hva i alle? I starten var spillet vanskelig, monstre drepte meg på 2 slag rett uttafor der jeg startet. Men jeg tvang meg til å gi det tid. Til slutt var jeg så sterk, at det var meningsløst.

 

Nei, styr unna. Det finnes så mange Action RPG spill som er så mye bedre enn dette. Titan Quest og Dungeon Siege 2 (Selv om det er gammalt) ligger langt over dette.

 

Det ser bra ut på noen bilder, men i virkeligheten var det ikke så bra.

Lenke til kommentar

Helt enig med artikkelen og Neppe. :) Fin artikkel også.

 

En ting:

men takket være den fullstendige mangelen av historie, interessante oppdrag og spennende omgivelser klarer det ikke å holde oppmerksomheten spesielt lenge.

Er det bare for meg denne setningen skurrer litt?

Lenke til kommentar
Det skal stå fem. Jeg vet ikke hva som er galt her, men vi har hatt en del problemer med produktdatabasen i dag. Forhåpentligvis blir det fikset snart.

8750192[/snapback]

 

 

Tror heller på det Jokque sier om karakteren fordi det spillet klarte ikke engang å engasjere meg i det hele tatt..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Smak og behag selvfølgelig, men skullet spillet minne mye om D2 så er det vel ikke annet enn å glede seg. D2 er etter min mening tidenes beste RPG spill og muligens tidenes beste alround spill. Artikkelen sier at det er "I begynnelsen virker det som spillet foregår i livlige og interessante omgivelser, men det viser seg raskt at byene bare er tomme kulisser hvor folk vandrer frem og tilbake uten mål og mening" jeg må inrømme at jeg ikke har spilt noen spill hvor npc`r har gått rundt med mål og mening. Og jeg har spilt en del RPG spill. Må inrømme jeg var litt skeptisk når du ikke kunne være noe typisk skinnende ridder eller stor kraftig warrior. Har nettopp kjøpt meg spillet og skal spille det seinere i dag.

 

personelig syns jeg demoer suger så hardt at jeg ikke kan se rett. Demoer gir selvfølgelig bare en liten smakebit men du får den værste biten også. enda et + er at du trenger faktisk ikke all verden av data kapasitet, dvs prossesoren og skjermkortet må ikke være det siste innen si katogori, noe som vanguard sage of heroes er stikk motsatt av og gothic III og det norske Age of conan.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...