Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en oversettelse av artikkelen:

 

Verden stor, Kina stor, noe adskillige produkter vært også mange, «rikelig likt» all har, igjen forlater noe

skremme meg ! Men dette er i mest markedet lager produktet hvilken stirringer, ultra lav trinn SONY

skiltprodukt, faktisk var krymper en utgave iPod skrog, funksjonen sikkert er MP3 hovedsakelig, ser bildet,

filmen, det ikke hadde porten. Lagrer denne funksjon men faktisk ha.

 

Hvordan mye penger gjorde De sier ? Bestemt billig, 1GB selger Deres 150RMB (tilnærmett 600 Yuan), De misliker

dyrt, men også diskuterer, men sett i «kaller merke» på andelen, ikke trykker til 100 RMB under Arab Liga,

kommer i har en titt varene, tar adskillige all ledninger !

 

Freetranslation er ikke bra :p Uansett, den koster cirka 600 Yuan, som blir rundt 472 norske kroner. Google

Lenke til kommentar
Her er en oversettelse av artikkelen:

 

Verden stor, Kina stor, noe adskillige produkter vært også mange, «rikelig likt» all har, igjen forlater noe

skremme meg ! Men dette er i mest markedet lager produktet hvilken stirringer, ultra lav trinn SONY

skiltprodukt, faktisk var krymper en utgave iPod skrog, funksjonen sikkert er MP3 hovedsakelig, ser bildet,

filmen, det ikke hadde porten. Lagrer denne funksjon men faktisk ha.

 

Hvordan mye penger gjorde De sier ? Bestemt billig, 1GB selger Deres 150RMB (tilnærmett 600 Yuan), De misliker

dyrt, men også diskuterer, men sett i «kaller merke» på andelen, ikke trykker til 100 RMB under Arab Liga,

kommer i har en titt varene, tar adskillige all ledninger !

 

Freetranslation er ikke bra :p Uansett, den koster cirka 600 Yuan, som blir rundt  472 norske kroner. Google

8732871[/snapback]

 

nå ble jeg utrolig forvirret :blink:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Her er en oversettelse av artikkelen:

 

Verden stor, Kina stor, noe adskillige produkter vært også mange, «rikelig likt» all har, igjen forlater noe

skremme meg ! Men dette er i mest markedet lager produktet hvilken stirringer, ultra lav trinn SONY

skiltprodukt, faktisk var krymper en utgave iPod skrog, funksjonen sikkert er MP3 hovedsakelig, ser bildet,

filmen, det ikke hadde porten. Lagrer denne funksjon men faktisk ha.

 

Hvordan mye penger gjorde De sier ? Bestemt billig, 1GB selger Deres 150RMB (tilnærmett 600 Yuan), De misliker

dyrt, men også diskuterer, men sett i «kaller merke» på andelen, ikke trykker til 100 RMB under Arab Liga,

kommer i har en titt varene, tar adskillige all ledninger !

 

Freetranslation er ikke bra :p Uansett, den koster cirka 600 Yuan, som blir rundt  472 norske kroner. Google

8732871[/snapback]

 

 

Hehe, fikk følelsen av og lese The Mother of all Fortune Cookies! Namasté :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...