Gå til innhold

Sexleketøy hisser opp Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må innrømme at jeg synes det er rimelig frekt å lansere et slikt produkt, ihvertfall uten Apple's samtykke.

Jeg skal også innrømme at idéen er morsom, men det holder liksom ikke! Jeg har full respekt for Apple's ønske om å fremstå som en familievennlig, ren bedrift!

8692961[/snapback]

Frekt er ordet :!:

 

Jeg respekterer Apple, og jeg vedder på at de vinner saksmålet men det er fullt rettferdig...

Lenke til kommentar

Syns nå ikke dette var så ille jeg, heller litt søtt.

So what om de bruker de samme ellementene, hvor lang tid må det egentlig gå før man får lov å leke med de samme markedsføringsellementene? Er ikke som at apple lanserte iDrit greiene sine i går. Alle vet at de startet med det. Alle tenker på apple når de ser et slikt produkt. De fleste får andre kjekke tanker også. Virker som en vinn-vinn situasjon, spør du meg.

Syns apple burde tatt det som et kompliment.

Lenke til kommentar
Apple liker ikke forpakningen på iGasm.

Det hadde ikke jeg heller likt, hvis jeg var Apple.

Rimelig frekt å kopiere "i", men som ikke det var nok, skulle de selvsagt også ha en lik reklame som Apple. Det blir for dumt, spør du meg.

8693281[/snapback]

 

Hvordan i huleste kan du si noe slikt? "i" er da for faen ikke kun Apples. Det finnes en bøtte med produkter som har "i" på starten av ordet.

 

Helt enig med computerwelt

 

 

Håper iGasm gjør det bra =]

Lenke til kommentar

Svært gammalt nytt, kanskje bruken av namnet er ny, men ipodvibratorideen er nesten to år gammal trur eg. Kjøpte ein slik til dama nemleg. Å bruke ein i i produktnamnet ser eg på som mildt sagt lovleg. Apple er eit skittent konsern som prøver å kneble forbrukerettigheitene dine uansett, så ser ikkje vitsen i å beskytte det.

 

Og The_Fire, alvorleg talt: Tåpelig spørsmål, "kva skal ein med ein dildo?" Dersom eit kvinnfolk har ein song på hjernen som er heeilt orgasmisk, må det berre vere flott å kunne ha sex med den. Det finst heilt sikkert mange som kan ha glede av den saken der.

Lenke til kommentar
Svært gammalt nytt, kanskje bruken av namnet er ny, men ipodvibratorideen er nesten to år gammal trur eg. Kjøpte ein slik til dama nemleg. Å bruke ein i i produktnamnet ser eg på som mildt sagt lovleg. Apple er eit skittent konsern som prøver å kneble forbrukerettigheitene dine uansett, så ser ikkje vitsen i å beskytte det.

 

Og The_Fire, alvorleg talt: Tåpelig spørsmål, "kva skal ein med ein dildo?" Dersom eit kvinnfolk har ein song på hjernen som er heeilt orgasmisk, må det berre vere flott å kunne ha sex med den. Det finst heilt sikkert mange som kan ha glede av den saken der.

8699942[/snapback]

Helt enig :wee:

 

Reklamen var vel egentlig i seg selv en rein etterligning av apples, så skjønner at de ikke liker den, men "i" en. De har da vel for faen meg ikke rett til at de skal være den eneste bedriften som kaller produktene deres med i først...

Kanskje jeg skal patentere "e" ^^

 

Edit:

Er det ingen som har funnet opp noe, som gjør at vi gutter kan ha sex med sanger vi liker? :p

Endret av V-by
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...