Gå til innhold

Opera 9.21 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm, etter jeg startet å bruke opera så klarer vil jeg ikke gå tilbake til firefox igjen:d, opera ftw, har aldri testa denne torrent funksjonen i opera er den bra? hvis man skal måle den med utorrent feks?

8669625[/snapback]

Den kan ikke måle seg med dem etter min mening. Synes den fungerer dårlig, men ellers av opera er jo :thumbup:

Lenke til kommentar

under 24 timer fra noen slipper informasjon om feilen til de lanserer en ny versjon?

 

Nei jeg tror nok det var mer som foregikk bak lukkede dører...

 

-> "Hei Opera, dere har en feil i produktet deres!"

<- "Oisann, det må vi fikse..."

*jobber med feilen*

<- "Nå er feilen rettet, ny versjon ute i morgen"

-> "Ok, da kan vi trygt legge ut informasjon om sikkerhetshullet"

 

ellernosånt... ;)

Lenke til kommentar

hvis dere leser notisen fra Opera står det bedre forklart der:

The overflow happens when the user right-clicks on the torrent entry in the transfer manager. Simply clicking on the torrent link will not trigger this flaw.

 

Bruker man et annet torrent-program og ornder slik at Opera videresender/åpner alle .torrent-filer til det programmet er man dermed ikke i faresonen. Og hvis man ikke gidder å oppdatere, så får dere heller la vær og høyreklikke på torrenten .. :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke gjort det slik som på bildet over, har i stedet bare valgt -vis nedlastingsvindu- og når jeg da trykker på en torrent så velger jeg bare opne og så starter azureus av seg selv uten at jeg må gjør det dere snakket om og som vises på bildet over......gjør det noe det da ? som sagt så tar jo azureus saken alikevel virker som jeg opnår akkurat samme effekt

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...