Gå til innhold

Klassiker i ny drakt (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dette er Sony sitt trumfkort så stakkars Sony.  Halo 3 mot warhawk er grusom grisebank ...

8661796[/snapback]

 

Les artikkelen da din ape :p

 

Det er et av de bedre spillene som kommer på playstation nettverket.

 

Mot Halo 3 har ps3, mange andre titler :yes:

Lenke til kommentar
Hvis dette er Sony sitt trumfkort så stakkars Sony.  Halo 3 mot warhawk er grusom grisebank ...

8661796[/snapback]

Xbox: Vi har Halo

Xbox360: Vi har Halo

 

Slår aldri feil den argumentasjonen der :!: Skjønner ikke hva som er spesiellt med ett FPS på en konsoll med søte små fiender som skyter plasmavåpen.

 

For de av oss som er oldschool husker på Warhawk til Playstation, det var ufattelig bra da det først kom.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Husker eg satt og såg traileren til Warhawk på Demo disc 1 som fulgte med min PS1..fikk aldri testet spillet dog :(

 

Men dette her ser bra ut, og blir ute tvil å skaffe seg når eg har kjøpt meg PS3. Syns dog det landbaserte gameplayer ser litt kjipt ut, men flyginga ser ganske rått ut for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Pacman, Castlevania, Frogger, Double Dragon; Paperboy klassikere og flere vill komme i tiden framover.

 

For å sitere Aveon litt, hva som er bra er vell en smaksak, har hatt PS1 og har fortsatt PS2 og spilte demoen av Warhawk men fant ikke spillet så bra.

 

Men skal bli intressant å følge med på hva Sony vill gjøre av sin kopiaktig satsing på Microsofts Live Service.

Lenke til kommentar
Hvis dette er Sony sitt trumfkort så stakkars Sony.  Halo 3 mot warhawk er grusom grisebank ...

8661796[/snapback]

For å være ærlig, så er Warhawk en større tittel for meg en Halo. Halo 1 og 2 har for min del vært kjedelige affærer - så jeg venter spent på å bli konvertert til Masterchiefismen når H3 kommer ut. Håper det lever opp til all den uforståelige hardcorehypen alle pøser på med.
Lenke til kommentar
Hvis dette er Sony sitt trumfkort så stakkars Sony.  Halo 3 mot warhawk er grusom grisebank ...

*

 

For å være ærlig, så er Warhawk en større tittel for meg en Halo. Halo 1 og 2 har for min del vært kjedelige affærer - så jeg venter spent på å bli konvertert til Masterchiefismen når H3 kommer ut. Håper det lever opp til all den uforståelige hardcorehypen alle pøser på med.

 

Amen, har både halo 1 og 2 her, og jeg er ikke imponert i det heletatt.

 

Jeg tror resistance og warhawk er og blir mer morro enn det halo 3 noengang kommer til å bli.

Hvor mange spillere støtter halo 3? 16? Da er det ikke revolusjonelt denne gangen i hvertfall.

 

Det er bare det at halo serien har en hypemaskin som er helt sinnsyk.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Amen, har både halo 1 og 2 her, og jeg er ikke imponert i det heletatt.

 

Jeg tror resistance og warhawk er og blir mer morro enn det halo 3 noengang kommer til å bli.

Hvor mange spillere støtter halo 3? 16? Da er det ikke revolusjonelt denne gangen i hvertfall.

 

Det er bare det at halo serien har en hypemaskin som er helt sinnsyk.

8665529[/snapback]

 

Det du sier der kan man si om alle store spilltitler. Er enig i at Halo spillene er hypet opp og ikke det beste som finnes av spill. Det samme kan jeg si om MGS og FF Serien også.

 

Ser ikke vitsen at folk diskuterer dette i denne tråden uansett.

 

Warhawk er sikkert gøy for de som er intresserte i det, men få bort tullpratet i tråden takk! Dere bare provoserer fram til flaming.

Lenke til kommentar

Det du sier der kan man si om alle store spilltitler. Er enig i at Halo spillene er hypet opp og ikke det beste som finnes av spill. Det samme kan jeg si om MGS og FF Serien også.

 

Ser ikke vitsen at folk diskuterer dette i denne tråden uansett.

 

Warhawk er sikkert gøy for de som er intresserte i det, men få bort tullpratet i tråden takk! Dere bare provoserer fram til flaming.

8666912[/snapback]

 

:thumbup::thumbup: Kan ikke si meg mere enig, men enkelte takler ikke att andre har andre synspunkter som ikke støttes dems enge, for du vet vell at de mener att det de sier ja det er rett.

Lenke til kommentar
Når en kommer med sin mening, må det jo være lov å svare.. det er akkurat det samme som gjøres når det blir henvist til FF og MGS serien sine hypemaskiner :)

 

Hvis alle er enige blir det lite diskusjon.

8667134[/snapback]

 

Det er jo snakk om offtopic saker her da.

Kunne heller rapportert brukeren som startet hele greia istedenfor å lage enda mer bråk? Greit nok å diskutere bare man holder seg til topic.

På tide at en moderator fjerner alt som ikke har noe med emnet her å gjøre.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar
– En av det fantastiske tingene vi har klart å gjøre er å virkelig utnytte cell-tekonologien i PlayStation 3.

 

Endelig skal verden få se hva Cell-teknologien klarer! Har ventet en stund på den nå... Regner med Bungie & MS skjelver i buksa når de ser screenshots av Warhawk :!:

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar

Det var vel jeg som startet all OT. Men det var en mening med det siden artikkelen tok for seg PS3 sin "store" online satsning warhawk. Det ble også sagt at dette spillet skulle konkurere/konvertere xbox livere og da synes jeg det er på sin plass å poengtere hva dette spillet skal konkurere mot. Spillet kan sikkert bli ok det, men det vil aldri bli noe flaggskip for sony´s nye cpu monster.

 

Gleder meg mye mer til killzone beta.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...