Gå til innhold

Demo av Lost Planet: Extreme Condition (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa DX9 versjonen på WinXP. etter 5 min så klikka det (ja det er dårlige Nvidia drivere).Lagga faktisk ikke heller, menne bare dumt Nvidia ikke greier og lage ordentlig drivere til 8800kortet ENDA..

menne har også Lost Planet på Xbox360. og er storfornøyd med spillet :thumbup:

Lenke til kommentar

Uuuh, såpass tidlig! Gleder meg litt til dette. Ser pent ut. :)

 

EDIT: har fått spilt det litt nå. Pene effekter, men det krever en god del. Var veldig vanskelig også. Muskontrollene var litt frustrerende, da de hang såpass etter. Ble vanskelig å styre i nærkamp. Dessuten er menyene laget for konsollene, noe jeg regner med de kommer til å fikse frem til PC-versjonen er ferdig.

 

Alt i alt et nogen lunde interessant spill, men jeg synes det er patetisk at traileren viser en stor krig mellom masse folk og masse bugs, når man hele tiden er alene i spillet.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Funket heller ikke for meg når jeg lastet ned dx9 versjonen. Lastet bare ned via STEAM og da funket alt greit. Selve spillet, som jo er en alfa/beta versjon, virker helt ok og kan bli et bra spill men også litt ensformig.. har forøvrig ikke spilt xbox 360 versjonen. Syntes ikke grafikken var alt for dumt. Får se når slutt produktet kommer og/eller hoved demoen slik at jeg får testet det litt bedre.

Lenke til kommentar

Får ikke startet spillet. Fikk først feilmld om missing d3dx10_33.dll. Lastet ned filen og installerte den i system32 mappa i windows. Da forsvant den feilmld, men så kom det en ny :cry: .

 

Når spillet begynner å loade blir skjermen bare svart og så kommer en feilmld som lyder slik : "Invalid diplay mode 1280x720".

 

Noen som vet hva som er feil?

Lenke til kommentar

Jeg kjører også XFX 8800GTX, men jeg holder stort sett ikke høyere gjennomsnitt enn 15FPS. :S Det merkelige er at ytelsen blir veldig lite forbedret selv om jeg jekker ned grafikkinstillingene. Jeg trodde først den dårlige ytelsen rett og slett bare var et resultat av elendige Vista-drivere fra nvidia og dårlig porteringsarbeid av Capcom (noe de er ganske kjent for), men hvis andre med tilsvarende systemer opplever såpass mye bedre ytelse, så er det neppe det heller.

 

Noen spørsmål til deg, Banandan. Har du overklokket? Hvilken prosessor kjører du? Og vet du hvilken driverversjon du bruker til skjermkortet?

Lenke til kommentar
Får ikke startet spillet. Fikk først feilmld om missing d3dx10_33.dll. Lastet ned filen og installerte den i system32 mappa i windows. Da forsvant den feilmld, men så kom det en ny :cry: .

 

Når spillet begynner å loade blir skjermen bare svart og så kommer en feilmld som lyder slik : "Invalid diplay mode 1280x720".

 

Noen som vet hva som er feil?

8630675[/snapback]

 

1280/720? Kjører du på TV eller noe? Prøv en annen oppløsning først i så fall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...