Gå til innhold

Mer kapasitet for bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

holder en knapp på samsung sine 7200 disker i denne "striden" blir spennende og se om de klarte og holde 2,5" lydnivå med 3,5" ytelse når de omsider kommer i butikken. de 2 siste diskene jeg har handlet er 2,5" så det er fint og lese at det går vidre fremmover på dette området. er skikkelig radikale lydforskjeller ute og går mellom 2,5 og 3,5

Lenke til kommentar
Jeg vil heller hatt en 100 GB disk som roterer med 7200 RPM enn denne disken på 250 GB. Hastighet er viktigere enn størrelse, synes jeg. Hvis man vil ha mer plass, kan man istedet kjøpe en ekstern harddisk og kople til den bærbare.

8617605[/snapback]

 

Jepp, men Samsung har jo annonsert 200GB 7200RPM med 16MB cache, den skal jeg ha ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Håper Hitachi trår til med en god 7200rpm disk i god størrelse også. Seagate ønsker jeg også velkommen i min stue. :)

 

Se det ja, en liten sjekk på Komplett.no sier at 160 Gigabyte fra Seagate med 7200rpm finnes:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335651

 

Da må jeg nok bytte ut den bærbare med en ny som takler S-ATA disker.

Det koster å følge med på oppgraderingskarusellen.

 

Drøyer vel en stund ennå før jeg absolutt må ha mer plass på systemdisken (som har IDE-grensesnitt) i den Laptop'en jeg har nå.

Endret av G
Lenke til kommentar
Bare lurte på en liten ting:

Er kontaktene på S-ATA 2,5 og S-ATA 3,5 identiske så man kan bruke de på stasjonære for å få ned støyen litt?

8619559[/snapback]

Ja.

8619578[/snapback]

 

 

akkurat insallert en slik 120 gig, kan vel betegnes som lydløs......

 

Mer kapasitet for bærbare

 

skulle også komentere overskrifta, disse funker utrolig fint i desktop

Lenke til kommentar
Jeg vil heller hatt en 100 GB disk som roterer med 7200 RPM enn denne disken på 250 GB. Hastighet er viktigere enn størrelse, synes jeg. Hvis man vil ha mer plass, kan man istedet kjøpe en ekstern harddisk og kople til den bærbare.

8617605[/snapback]

Kunne ikke vert mer enig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...