Gå til innhold

Få ut finger'n, Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KOMMENTAR: Sony Ericsson er nødt til å komme med ny teknologi i sine telefoner. Hvis ikke vil de bli fullstendig forbikjørt av konkurrentene.

 

Jeg er såå hjertens enig. De har hatt kjedelige mobiler i lang tid nå. W950 har vært lyspunktet, med en bra trykkfølsom skjerm, meget god lyd, flott mp3spiller og stor harddisk.

 

I mine øyne er det hod HTC de morsomste tingene skjer for tiden.

post-118835-1179226247_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dette er AKKURAT det jeg går å tenker i disse dager også.

 

Jeg har en k750i som holder på å daue, men det finnes ikke EN eneste SE jeg kunne tenkt meg - alle walkman-telefonene er like godt spesifisert som den jeg har i dag, bare finere design og overpris som skiller...

 

Nå kan det se ut som om jeg må bytte til Nokia, noe jeg strengt tatt ikke har lyst til i det hele tatt, men jeg finner ingen gode alternativer hos SE

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke SE er ute og kjører riktig ennå. Jeg tror godt kamera, god batterilevetid og musikkmuligheter er viktigere funksjoner for folk flest enn super-3G, wifi og GPS, og slik vil det sikkert være i et par år til. Problemet slik jeg ser det er at SE hele tiden må unngå å tråkke moderselskap Sony på tærne, og at de på arrogant vis snyter oss kunder ved å nekte å gi oss i pose og sekk slik konkurrentene gjør, selv om det ikke hadde kostet dem noe særlig. Dvs. at du enten må kjøpe walkman-telefon eller cyber-shot-telefon. En fullverdig walkman-cyber-shot-telefon med 5MP kamera, 640x480-oppløsning på video, 2,5" skjerm, støtte for mange musikk- og filmfilformater, supert batteri og 8GB innebygget minne er alt som skal til for min del. Tror det kunne blitt en killertelefon. GPS, WLAN og super-3G trenger jeg ikke med det første, og det gjør ikke min søster, mine foreldre eller mine kamerater heller. Forumbrukerne og journalistene på amobil blir kanskje noe annet :)

Lenke til kommentar

Hel enig med skribent her. Lanseringene til SE i år har vært svært skuffende. Hvis ikke SE gjør noe kjapt så blir ikke min neste telefon SE.

WLAN vil bli mer og mer viktig.

 

Syns jeg hørte noe om at SE skulle integrere Playtstation merke til noen av telefonen dems. Hva skjedde med disse prosjektene ?

Lenke til kommentar
KOMMENTAR: Sony Ericsson er nødt til å komme med ny teknologi i sine telefoner. Hvis ikke vil de bli fullstendig forbikjørt av konkurrentene.

 

Les mer

8616937[/snapback]

 

Dette er så dumt at det egentlig ikke fortjener en kommentar. Skulle nesten tro du har en skjult agenda her? Og atter en gang bekrefter amobil seg som meget useriøse, og nesten som man kan begynne å lure på om de driver snikreklame for en mobilprodusent her. Gjett hvilken jeg tenker på?

Artikkelen inneholder også faktafeil.

Hvorfor prøver dere å støte fra dere lesere på denne usaklig måten? For det er nettopp det dere oppnår med slik journalistikk. Dere må huske på at dere slettes ikke er den eneste nettsiden som skrive om dette temaet.

Lenke til kommentar
KOMMENTAR: Sony Ericsson er nødt til å komme med ny teknologi i sine telefoner. Hvis ikke vil de bli fullstendig forbikjørt av konkurrentene.

 

Les mer

8616937[/snapback]

 

Dette er så dumt at det egentlig ikke fortjener en kommentar. Skulle nesten tro du har en skjult agenda her? Og atter en gang bekrefter amobil seg som meget useriøse, og nesten som man kan begynne å lure på om de driver snikreklame for en mobilprodusent her. Gjett hvilken jeg tenker på?

Artikkelen inneholder også faktafeil.

Hvorfor prøver dere å støte fra dere lesere på denne usaklig måten? For det er nettopp det dere oppnår med slik journalistikk. Dere må huske på at dere slettes ikke er den eneste nettsiden som skrive om dette temaet.

8617860[/snapback]

 

 

Når du roper i skogen, bør du iallefall sette opp konkrete punkter med det du er misfornøyd med. Generelle utsagn som det der hjelper deg ikke :).

 

(Jeg har ingen tilknytning til amobil, om du muligens hadde tenkt å få den idéen)

Lenke til kommentar
KOMMENTAR: Sony Ericsson er nødt til å komme med ny teknologi i sine telefoner. Hvis ikke vil de bli fullstendig forbikjørt av konkurrentene.

 

Les mer

8616937[/snapback]

 

Dette er så dumt at det egentlig ikke fortjener en kommentar. Skulle nesten tro du har en skjult agenda her? Og atter en gang bekrefter amobil seg som meget useriøse, og nesten som man kan begynne å lure på om de driver snikreklame for en mobilprodusent her. Gjett hvilken jeg tenker på?

Artikkelen inneholder også faktafeil.

Hvorfor prøver dere å støte fra dere lesere på denne usaklig måten? For det er nettopp det dere oppnår med slik journalistikk. Dere må huske på at dere slettes ikke er den eneste nettsiden som skrive om dette temaet.

8617860[/snapback]

 

 

Når du roper i skogen, bør du iallefall sette opp konkrete punkter med det du er misfornøyd med. Generelle utsagn som det der hjelper deg ikke :).

 

(Jeg har ingen tilknytning til amobil, om du muligens hadde tenkt å få den idéen)

8617895[/snapback]

 

Vel, hva er rds-radio, track-id og xenon-blitz? For ikke å snakke om autofokus i snart alle mobilkameraene. Er det å stå på kanten av stupet, som amobil skriver? På smartfronten har SE nå 4 telefoner med qwerty og touch-screen. Men dette er selvfølgelig ikke funksjoner som man teller med hvis man har Nokiabrillene festet godt rundt ørene.

Dessuten passer ikke smart-telefoner til alle og enhver. De aller, aller fleste vil trives mye bedre med en telefon med lukket OS, enn med en komplisert Symbiantelefon.

 

Til slutt. Rekk opp hånden alle som tror at forfatteren av denne artikkelen klarer å være nøytral neste gang han skal teste en Nokia, eller SE.

Lenke til kommentar

Ærlig talt poe, han nevnte flere produsenter i den artikkelen. Han har jo rett og, SE har ikke kommet med store greiene de siste 6 månedene eller mer. Jeg har hatt SE siden 2002, og jeg vurderer for første gang å bytte til en Nokia (6300 faktisk...) fordi jeg ikke finner noe interessant hos SE. Hadde de lansert K850i så hadde jeg nok kjøpt den samme dag som den kom.

Lenke til kommentar

Ja, WLAN kan fort bli en SÆRDELES viktig funksjonalitet. Nå ruller Telio ut mobil IP-telefoni når som helst, og da kan man ringe gratis fra mobilen overalt hvor det er WLAN-dekning.

- andre IP-telefoni-aktører følger nok kjapt opp med det samme, og da er plutselig etterspørselen etter WLAN på mobilen en HELT ANNEN enn det den er idag.....

 

Dvs gratis å ringe:

- Hjemmefra

- På jobben

- Hos famillie og venner

- På mange restauranter

- På mange offentlige steder

 

Tror fort at WLAN ikke bare vil stå på lista over ønskede features, men være det ene punktet som avgjør om man kjøper en telefon eller ei.

 

:thumbup::tease:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...