Gå til innhold

Er dette Motorolas mediamonster?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan ikke ta rotta på iPhone o.l. med en flipptelefon uten berøringsfølsom skjerm, så vi får satse på at de har noe annet på lur. Også på tide at Morotola går vekk fra det grusomt stygge "takboks"-designet med ditto skrikende farger.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar

Tror ikke dette er "monsteret"

 

Video oppløsningen på V9 er kun 177 x 144 og ikke 640 x 480 som er nevnt. Men det kan være at prototypen ikke er fullt utviklet.

 

Kameraet er på 2 MP og heller ikke dette er noe imponerende.

 

Det som er spennede er operativsystemer. LINUX. Dette har vært brukt på E680 som aldri kom til Norge. Z8 ( Banantelefone ) vil dog også har Linux som system.

 

Ytterskjermen er stor og har en oppløsning på hele 320 x 240 og det er imponerende.

 

Eller er talefonen stort sett i metall. Tastene og chassis er helt i metall.

Lenke til kommentar

ja jeg skulle akkurat til å kommentere det samme, Z8 skulle vel i alle fall etter planen komme med uiq?

 

Edit: videooppløsningen det var snakk om var vel altså skjermoppløsningen, at den skulle kunne SPILLE video i den kvaliteten, ikke ta opp. Selv om det ikke burde være umulig det heller :)

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
Man kan ikke ta rotta på iPhone o.l. med en flipptelefon uten berøringsfølsom skjerm, så vi får satse på at de har noe annet på lur. Også på tide at Morotola går vekk fra det grusomt stygge "takboks"-designet med ditto skrikende farger.

8609932[/snapback]

 

Tror ikke dette er "monsteret"

 

Video oppløsningen på V9 er kun 177 x 144 og ikke 640 x 480 som er nevnt. Men det kan være at prototypen ikke er fullt utviklet.

 

Kameraet er på 2 MP og heller ikke dette er noe imponerende.

 

Det som er spennede er operativsystemer. LINUX. Dette har vært brukt på E680 som aldri kom til Norge.  Z8 ( Banantelefone ) vil dog også har Linux som system.

 

Ytterskjermen er stor og har en oppløsning på hele 320 x 240 og det er imponerende.

 

Eller er talefonen stort sett i metall. Tastene og chassis er helt i metall.

8610014[/snapback]

 

Hmm, er ikke helt sikker på hva jeg skal tro hva specs angår.

 

I følge ryktene/muligens fakta fra Engadget og Phonenews så skal begge skjermene på V9 LAZR være touchskjermer, og ha "BREW" UI med støtte for og delvis basert på Adobe Flash.

 

Link Engadget: http://www.engadget.com/2007/05/13/photos-...firmed-details/

 

Link Phonenews: http://www.phonenews.com/content/view/2093/1/

 

Hvis det er sant at mobilen skal bruke Linux, så er jo det et stort pluss i min bok....forhåpentligvis betyr det at den også kan lese dokumenter, surfe med Opera ( Motorola og Opera er jo gode buddiser der ) og tilby andre kontormuligheter.

 

Men Mobilguiden666; Hvor har du fra at den skal ha 2MP kamera, video oppløsning på 177 x 144 og at den skal være av metall? Ikke at jeg direkte tviler på din info, men kunne vært fint med noen linker. :)

 

Mobil av metall høres jo meget bra ut, og hvis den virkelig har gode specs og innfrir alle forventningene som ryktene legger opp til, så ligger jo dette an til å bli en kjempetelefon!

 

Gleder meg til presentasjonen senere i dag jeg. :cool:

Lenke til kommentar

Syns absolutt ikke det var skuffende. Z6 og Z8 fokuserer jo akkurat på det Motorola har manglet: Musikk. Og ikke minst nytt operativsystem. I tillegg lages avtaler rundt produktet med film, tv og musikk for å kunne tilby optimalt. Når kommer eksempelvis Sony Ericsson med en Walkman telefon med Edge, 3G, Hsdpa, 16 mill farger på display i tillegg til en god musikkspiller? Hadde Sony E. lansert Z8 som den nye musikktelefonen hadde kanskje noe av kritikken til Sony E. manglende nysatsing stilnet. Tror faktisk Motorola er på rett vei....

 

håper Rokr rocker, og kommer snarest mulig i salg i Norge... :thumbup:

Lenke til kommentar
Klarte ikke helt å få det med meg, men var det tuchscreen på den ytre skjermen?  Virket jo sånn når fergie skulle skifte sang?

8622796[/snapback]

ikkje på Z8 trur eg, det var ming

8622957[/snapback]

 

Han gjorde jo et nummer av at du kunne føle når du trykket på ytterskjermen eller noe slikt... Ser på skjermen at det er akkuratt som stopptegnet vibrerer eller noe når han tar fingen over...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...