Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppløsningen på video er 320 x 240 piksler, noe som er akkurat nok til å få best mulig kvalitet på mobilskjermen. Videokvaliteten er forvrig god for oppløsningen, og er jevn siden videoen tas i 15 bilder per sekund.

Er det ikke 30 bilder per sekund som er vanlig for video?

 

Ellers et design jeg likte nok så bra, men jeg likte ikke at den må lades i gjennom mini-usb porten, fordi da må man gå til anskaffelse av nye reiseladere og slikt.

Det hadde vel lønnet seg mer og hatt 2.5 mm porten på toppen, enn i bunn.

Jeg synes det var en fin test av Nokia 5700. :thumbup:

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er beste score på alle mobiler terningkast 3 i dag? hadde gleda meg til 5700 kom og nå hadde den terningkast 3, men amobil har ingen problem å anbefale den..? også går jeg inn for å sjekke om jeg finner en med bedre terningkast, men alle i hele mobiltesten har bare 3, 2 eller 1. hva er dette? :hmm:

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er beste score på alle mobiler terningkast 3 i dag? hadde gleda meg til 5700 kom og nå hadde den terningkast 3, men amobil har ingen problem å anbefale den..? også går jeg inn for å sjekke om jeg finner en med bedre terningkast, men alle i hele mobiltesten har bare 3, 2 eller 1. hva er dette?  :hmm:

8616437[/snapback]

 

Heisann! Vi har litt tekniske problemer med terningkastene, slik at en del telefoner har fått ufortjent lave terningkast. Vi jobber med å utbedre saken. Det riktige terningkastet for 5700 skal være 5.

 

EDIT: Rettet terningkast fra 4 til 5

Lenke til kommentar
Er riktig terningkast 4 eller 5?

Mafo sier 4, men nå sier testen 5?

Kopi av testen på VG sier også 5..

*forvirra*

Og hvorfor er alle stjerne-ratingene inni testen så lave? gjennomsnittet av de er jo ikke 4 eller 5...?  :no:

8623937[/snapback]

 

Dette har vært klagd over i det lange og det brede, men faktum er at terningkastet aldri er et gjennomsnitt av delkarakterene. Jeg foreslår at du leser "Slik tester vi mobiler".

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dette er forresten en mye mer hensiktsmessig måte å teste mobiler på, fordi terningkastet munner ut i en evaluering av telefonens funksjoner og brukervennlighet sett ut i fra hvilken prisklasse og brukergruppe den er myntet på.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hmpf... Er ikke lett å finne ut av det der, nei. Selv GSMArena er ikke spesielt flinke til å spesifisere. Ble litt forvirret da de skrev dette i konklusjonen i W850-review'et:

When it comes to music you would hardly be disappointed since the Walkman 2.0 music player, the stereo Bluetooth support, and the 3.5 mm audio jack make this baby among the best of non-OS music phones.

Men det er bare 3,5mm plugg i ledningen.

 

Virker som om produsentene har fått med seg at folk vil ha 3,5mm jack, men får seg ikke til å legge det inn, og så markedsfører de disse tåpelige adapterne istedet for å få folk til å gå i fella... Hvor vanskelig kan det være å få inn 3,5mm egentlig? 2,5mm er jo rimelig vanlig, og det er jo bare én mm mindre... :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...