Gå til innhold

Funcom forteller om The Secret World (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker det jeg ser. Nå gjenstår det å se hvordan de lykkes med spillet, men at de lager et spill rettet mot et mer voksent publikum, med en orginal setting viser at de ikke er redd for å prøve nye ting og det er det ikke for mye av i denne bransjen i dag...

 

Gleder meg til å følge utviklingen av spillet :)

Lenke til kommentar

Håper ikke at to så store prosjekter på en gang blir for mye for FunCom. De har ikke uendelig stor pengesekk så en lang utsettelse eller fiasko kan fort velte selskapet. Hva om Conan ikke lykkes.. (hypotetisk tullespørsmpl ;) )

Har litt dårlig erfaringer mer MMO spill, men lages det for oss som er ferdige med fjortisalderen så er det i alle fall verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Jeg også stiller spørsmålstegn ved om Funcom har nok ressurser og arbeidskraft til prosjektene fremover.

 

De har nå fortsatt Anarchy online som de må/bør ivareta, dette spillet har vel mer eller mindre blitt "melkekua" til dem.

Så har de også den episodebaserte oppfølgeren til Dreamfall, pluss at de skal vel begynne å nærme seg beta på Age of Conan (eller har den allerede begynt?).

 

Og nå skal de gi seg i kast med The secret world. Personlig så synes jeg The secret world virker som et veldig spennende prosjekt, og kommer helt klart til å holde et skarpt øye med det fremover.

Lenke til kommentar

Artig at ein norsk utviklar gjer seg bemerka på markedet.

 

Ser at dei har henta inspirasjon frå DLR med sine to verdener, Stark og Arkadia, var det ikkje det dei heitte i DLR?

 

Skal tru kva aldersgrense spelet kjem til å få sidan det er mynta på vaksne.

Lenke til kommentar

Funcom skuffet meg ikke med Anarchy Online, de skuffet meg ikke med "Den lengste reisen", og selv om jeg synes "Drømmefall" ikke er like bra, spiller jeg det nå om dagen. Men det Funcom briljerer på, det er MMORPG spill med en virkelig god historie, og jeg håper og tror at de skal her foreta seg nok en genistrek :)

 

Jeg synes konseptet høres helt herlig ut, for å være ærlig, men jeg vil fremdeles reservere en porsjon sunn skepsis (vel.. prøve).

Lenke til kommentar
Spillet skal være myntet på en voksen målgruppe, og dette gjør at Funcom slipper å inngå kompromisser i forhold til innholdet. Mens andre spill i sjangeren må ta hensyn til yngre spillere, står utviklerne bak The Secret World fritt til å bruke "voksne" elementer i spillet.

Herlig. Jeg er på ingen måte pervers eller noe i den dur, men jeg ønsker meg virkelig et spill som leverer ting litt mer rett fra levra enn en del andre spill på markedet i dag gjør. Jeg liker "alle virkemidler tillatt"-prinsippet. :)

 

Konseptet generelt virker spennende, og jeg kommer definitivt til å følge med på det i tiden framover. Håper Gamer.no også gjør det. ;)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes nå godt FunCom kunne godt gjort ferdig Age of Conan før de begynner å gi seg ut på et nytt MMO. FunCom har vel sagt at det ikke er penger i singleplayerspill til PC, så det blir vel i hovedsak MMO-er fra den kanten fremover.

Lenke til kommentar
Synes nå godt FunCom kunne godt gjort ferdig Age of Conan før de begynner å gi seg ut på et nytt MMO. FunCom har vel sagt at det ikke er penger i singleplayerspill til PC, så det blir vel i hovedsak MMO-er fra den kanten fremover.

8590892[/snapback]

Som nevnt tidlegare (gløymt kva tråd) så held Funcom på med tre forskjellige spel, det er klart at dei ikkje vil bruke ressurser påtenkt AoC til TSW.

Lenke til kommentar

Dette er jo helt fantastisk! Anarchy Online står fremdeles som det eneste mmo spillet jeg har fått en så god følelse av. Drømmefall hadde den mest engasjerende historien av alt jeg har sett på flere år i rpg-ish spill.

 

Med andre ord: Funcom har aldri skuffet meg, og jeg setter stor lit på at de ikke gjør det denne gangen heller.

 

Gleder meg enormt til dette! Funcom er, uansett hvor teit det høres, en ekstra liten grunn for å være glad for at man er norsk :)

 

Ja, jeg er fanboy, men syntes de fortjener det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...