Gå til innhold

Telenor kjøper Tele2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja, de to store stygge ulvene telenor og telia fortsetter sin galaktiske krig....at tele 2 nå slukes inn i telenor, i denne omgang i danmark, bør gjøre oss mobilbrukere obs og markere vår motstand ved å velge blant billigoperatørene på telepriser.no som ikke er eid av de dyre kapitalistene...

Lenke til kommentar
jaja, de to store stygge ulvene telenor og telia fortsetter sin galaktiske krig....at tele 2 nå slukes inn i telenor, i denne omgang i danmark, bør gjøre oss mobilbrukere obs og markere vår motstand ved å velge blant billigoperatørene på telepriser.no som ikke er eid av de dyre kapitalistene...

8585522[/snapback]

 

den billigste operatøren for oss som ringer litt over middels på telepriser.no er jo nettopp tele2. skal vi velge noe annet enn den rimligste da?

Lenke til kommentar

noextras er jo kjempebillige, jeg skiftet nettopp til de og er veldig fornøyd. Billig, og kundeservicen er kjempebra, får svar med en gang, gikk bare ti min før det kom et svar på spørsmålet jeg hadde til de. :) Gikk bort fra telenor da jeg ikke liker de, og de er håpløse å få tak i, samt dyrere. Jeg må si at det egentlig ikke var noen gode nyheter at telenor kjøper opp tele 2 forresten, det vil jo da bli mindre konkurranse, noe som vil gjøre det mulig for telenor å sette prisene litt høyere etterhvert.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...