Gå til innhold

Dell lanserer nye bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

halve teksten i artikkelen er jo link til bildet.. men nyheten er 5minutter gammel, så regner med dere ser det selv? ^^

 

Muligheten for SSD er nok alle gleder seg mest til gitt.. :) :)

 

Edit:

Vi har tekniske problemer

 

Vi beklager, men online-butikken er midlertidig utilgjengelig. Butikken er under rutinemessig vedlikehold, eller det har oppstått uventede tekniske problemer med den. Vi beklager ubeleiligheten og ber om tålmodighet mens vi arbeider med å rette opp problemene. Prøv igjen om en liten stund.

Æsj.. :(

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Skal se grundig på Latitude D630. Har forgjengeren D600, og den har jeg vært veldig fornøyd med. Så hvis man skal gå for en laptop fra Dell bør man velge Latitude fremfor Inspiron. Dell sier selv at de har lagt større vekt på kvalitet på Latitude enn hva som er tilfelle med Inspiron. Og de som jobber hos Dell foretrekker Latitude fremfor Inspiron.

Lenke til kommentar
Skal se grundig på Latitude D630. Har forgjengeren D600, og den har jeg vært veldig fornøyd med. Så hvis man skal gå for en laptop fra Dell bør man velge Latitude fremfor Inspiron. Dell sier selv at de har lagt større vekt på kvalitet på Latitude enn hva som er tilfelle med Inspiron. Og de som jobber hos Dell foretrekker Latitude fremfor Inspiron.

8580447[/snapback]

Såklart.. Inspiron er jo bare skrot. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke selger Latitude til privatkunder..

Lenke til kommentar
Såklart.. Inspiron er jo bare skrot. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke selger Latitude til privatkunder..

8580492[/snapback]

Joda, de selger Latitude til privatpersoner. Jeg er privatperson, men fikk kjøpt Latitude. Du må bare lete litt etter Latitude-modellene. Ser ut til at Dell vil rette Latitude-serien mot bedriftsmarkedet.

Lenke til kommentar
anbefaller at du ringer inn til salg, og sier du SKAL ha Latitude :-)

8580547[/snapback]

Selvfølgelig. Det var det jeg gjorde da jeg bestilte min laptop. Sparte en god del penger på det. Det angrer jeg overhodet ikke på. Sjansen for at min neste laptop blir en Latitude er overhengende forutsatt at ThinkPad fortsetter å være så dyre som de er.

Lenke til kommentar
Skal se grundig på Latitude D630. Har forgjengeren D600, og den har jeg vært veldig fornøyd med. Så hvis man skal gå for en laptop fra Dell bør man velge Latitude fremfor Inspiron. Dell sier selv at de har lagt større vekt på kvalitet på Latitude enn hva som er tilfelle med Inspiron. Og de som jobber hos Dell foretrekker Latitude fremfor Inspiron.

8580447[/snapback]

 

D600 er ikke forfjengeren. Forgjengeren til D610 er den.

D620 kom etter D610, da med widescreen og det svarte utseendet.

 

D820 er forgjengeren til D830.

 

Fikk nettopp en D820 for 3 mnd. Veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Synes Dell har mye dårlig plastikk og lite fokus på design i sitt sortiment. Kun de dyrere modellene gir en kvalitetsfølelse.

8580617[/snapback]

 

 

Grunnen til at det virker som billig plastikk er at en Dell maskin er festet med ca. 5 skruer totalt, lett og ta fra hverandre og feilsøke selv, genialt, tidsbesparende, og for Dell, kostnads besparelser.

 

Husk, til forskjell fra de fleste andre laptop produsenter, så er Dell en av de få som lager hovedkortet selv, det er ikke 3.parts produkt.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Synes Dell har mye dårlig plastikk og lite fokus på design i sitt sortiment. Kun de dyrere modellene gir en kvalitetsfølelse.

8580617[/snapback]

 

 

Grunnen til at det virker som billig plastikk er at en Dell maskin er festet med ca. 5 skruer totalt, lett og ta fra hverandre og feilsøke selv, genialt, tidsbesparende, og for Dell, kostnads besparelser.

 

Husk, til forskjell fra de fleste andre laptop produsenter, så er Dell en av de få som lager hovedkortet selv, det er ikke 3.parts produkt.

8580898[/snapback]

Men det er jo mye dårlig plastik. Knirker osv... Kunne sikkert vært gjort enkelt, men likevel elegant.

Lenke til kommentar
Grunnen til at det virker som billig plastikk er at en Dell maskin er festet med ca. 5 skruer totalt, lett og ta fra hverandre og feilsøke selv, genialt, tidsbesparende, og for Dell, kostnads besparelser.

Jeg skrudde fra hverandre min laptop (D600), og jeg skal love deg at den var festet med mer enn 5 skruer.

Lenke til kommentar

Jeg kommer selv til å satse på en D830 når jeg kjøper laptop til jobb-bruk ganske snart.

 

Fordelene med Latitude, og sepessielt D630 og D830 er at det er option for å ha nVidia Quadro NVS 130, 135 og 140.

 

Disse kortene bruker G84M brikken, og har meget gode Linux-drivere... Noe som er viktig for meg, da jeg bruker både Linux og Windows.

Lenke til kommentar
Design-messig var jo disse bærbare Dellene helt på trynet!!

 

-

Erik

8581126[/snapback]

Hvorfor det? Null "juletrelys fra østen"-preg, helt stilrent og fri for alle disse irriterende søppel-knappene. Akkurat slik en bærbar PC bør være. Det er slik bedriftsmarkedet vil ha bærbare PC'er, og jeg synes Dell har gjort en svært god jobb med designet. Ville ikke hatt en bærbar PC beregnet for forbrukere om jeg så hadde fått den kastet etter meg. Og Dell retter Latitude-serien nettopp mot bedriftsmarkedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...