Gå til innhold

Fikser iPod i Vista


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apple og Microsoft samarbeidet?  :w00t:  Da er vi ett steg nærmere verdensfreden. Det neste blir vel at USA hjelper Iran å utvikle atomreaktorer som bare skal brukes til å produsere strøm eller andre fredelige formål...

8578907[/snapback]

 

 

Tja var vel MS og Bill gates som for noen år tilbake investerte ukjent beløp i apple for å hindre at dem gikk konkurs.... antar at billy fortsatt sitter på alle de apple aksjene som han overtok da ;) Så at dem sammarbeider er jo ikke veldig unaturlig

Lenke til kommentar
Tenk dere at M$ tar 4.500,- for et operativsystem som ikke har drivere for noen ting.  Og folk betaler villig 4.500,- for et beta produkt.  Utrolig og trist!

(Men jeg vet det ikke er lov å kritisere Vista her i Hardware.no-forumet - Norges ledende Vista-menighet).

8586153[/snapback]

 

Jadda. Virkelig konstruktivt og seriøst innlegg. Klarer meg godt uten slike useriøsiteter

(til opplysning så er jeg ingen fan av Vista selv. Heller ikke MS)

Lenke til kommentar
Tenk dere at M$ tar 4.500,- for et operativsystem som ikke har drivere for noen ting.  Og folk betaler villig 4.500,- for et beta produkt.  Utrolig og trist!
Du tenker ikke tilfeldigvis på XP nå? Vista har nesten alt for ange drivere egentlig.
(Men jeg vet det ikke er lov å kritisere Vista her i Hardware.no-forumet - Norges ledende Vista-menighet).
Det er plenty med Vista-kritikk er. Trenger ikke lete engang. :p
Lenke til kommentar
Har du først betalt 5000 kroner for et operativsystem, syns jeg nesten det burde virke. Har kjøpt Windows Vista Ultimate og har driverproblemer med min Canon LiDE 30 (scanner).

8590411[/snapback]

Ergo: Operativsystemet virker, Canon er treg med driveroppdatering. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...