Gå til innhold

Zepto med Santa Rosa-maskiner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Netshop hadde spurt Zepto om en 17", men det ser ikke ut til å skje med det første.

Zepto.dk har 32gb flash og støtte for 4gb minne for 2000 ekstra. Det er ikke ille.

8573475[/snapback]

 

Nå eier jo netshop ASA zepto norge, mens Zepto DK er et eget firma............

Lenke til kommentar
Netshop hadde spurt Zepto om en 17", men det ser ikke ut til å skje med det første.

Zepto.dk har 32gb flash og støtte for 4gb minne for 2000 ekstra. Det er ikke ille.

8573475[/snapback]

 

Nå eier jo netshop ASA zepto norge, mens Zepto DK er et eget firma............

8573991[/snapback]

Og hvem handler de case fra?

Lenke til kommentar
9200kr for en uten konfigurasjoner i sverige.

 

Her er en link. (Merk prisen i SVENSKE kroner)

 

EDIT: for 6625WD

 

EDIT2: la til link

8574586[/snapback]

 

Hvis du ser etter er disse prisene uten moms. Lurte selv på det samme så jeg ringte og spurte. Til venstre litt nede på siden står det på de danske og svenske sidene at prisene er eksl. moms. Endrer man dem så blir prisene ganske like :)

 

Har selv bestilt en Znote 6224, da jeg opprinnelig skulle ha en Znote 6214, og prisforskjellen ikke var på mer enn ca 1500 kr for bedre skjerm osv.

Endret av Odovacer
Lenke til kommentar
6224 virker jo ganske interessant, var ikkje så stor og tung i forhold til ytelse. Viss prisen heller ikkje er så ille så er vel det et godt kjøp.

8581192[/snapback]

 

Prisen er ikke så ille i forhold til 6214, hvis du tar ca de samme specs på begge to få du en prisforskjell på ca 1000-1500 kr. Så jeg vil påstå at det er et godt kjøp.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke noe med zepto å gjøre. Kjøpte laptop fra Netshop med feil på hovedkort så USB porter ikke virket som de skulle. Dette kunne de ikke hjelpe meg med. Men det er vel kanskje jevnt over vanskelig å få normal service på en netbutikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...