Gå til innhold

Windows-oppdateringer klare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
«May 2007 Security Releases ISO Image»

 

Inneholder denne alle oppdateringer inkl. sp2, eller bare oppdateringer etter sp2 eller bare de siste nå !??

8572330[/snapback]

 

 

This DVD5 ISO image file contains the security updates for Windows released on Windows Update on May 8th, 2007. The image does not contain security updates for other Microsoft products. This DVD5 ISO image is intended for corporate administrators who manage large multinational organizations, who need to download multiple individual language versions of each security update and who do not use an automated solution such as Windows Server Update Services (WSUS). Use this image to download multiple updates in all languages at the same time.

 

Caution: Be sure to check the individual security bulletins at http://www.microsoft.com/technet/security prior to deployment of these updates to ensure that the files have not been updated at a later date.

 

This DVD5 image contains the following updates:

KB923723 / (MS07-017)

 

* Windows Server 2003 - 12 languages

* Windows Server 2003 for Itanium-based Systems - 4 languages

* Windows Server 2003 x64 Edition - 2 languages

* Windows XP x64 Edition - 2 languages

 

KB931768 / (MS07-019)

 

* Windows Server 2003 - 18 languages

* Windows Server 2003 for Itanium-based Systems - 4 languages

* Windows Server 2003 x64 Edition - 11 languages

* Windows XP - 24 languages

* Windows XP x64 Edition - 2 languages

* Windows 2000 - 24 languages

* Windows Vista - 36 languages

* Windows Vista for x64-based Systems - 36 languages

 

KB935966 / (MS07-020)

 

* Windows Server 2003 - 18 languages

* Windows Server 2003 for Itanium-based Systems - 4 languages

* Windows Server 2003 x64 Edition - 11 languages

Lenke til kommentar
Et utrolig operativsystem!  Det morsomste er at de trøster seg med at det er så mange sikkerhetshull fordi det er så mange som bruker det (!). 

 

Både XP og ikke minst Me II (også kalt Vista) er så usikre at man nesten må behandle alle MS-bokser som infiserte (den tragiske cursor-animation-svakheten viser jo tydelig hvor lite MS bryr seg om problemet - feilen var kjent og urettet i tre mnd. Men de greide jo å fikse det til slutt - samtidig med at de tok liv av ethernet og lyden på en ikke ubetydelig del av MS-boksene).

 

Kostnadene MS har påført samfunnet er svimlende høye. 

 

Og ikke kom å spør hva jeg mener med at de  er "så usikre".  Dokumentasjonen for det er så overveldende at det bør du lett kunne finne selv.

8572327[/snapback]

 

Sjeldent mye tull på en gang..

Lenke til kommentar
Et utrolig operativsystem!  Det morsomste er at de trøster seg med at det er så mange sikkerhetshull fordi det er så mange som bruker det (!). 

 

Både XP og ikke minst Me II (også kalt Vista) er så usikre at man nesten må behandle alle MS-bokser som infiserte (den tragiske cursor-animation-svakheten viser jo tydelig hvor lite MS bryr seg om problemet - feilen var kjent og urettet i tre mnd. Men de greide jo å fikse det til slutt - samtidig med at de tok liv av ethernet og lyden på en ikke ubetydelig del av MS-boksene).

 

Kostnadene MS har påført samfunnet er svimlende høye. 

 

Og ikke kom å spør hva jeg mener med at de  er "så usikre".  Dokumentasjonen for det er så overveldende at det bør du lett kunne finne selv.

8572327[/snapback]

 

Hei.

 

Jeg klarer med beste viten og vilje ikke å forstå de som hele tiden må tyte å klage over hvor upålitelig og ustabilt win vista er !

 

Nå har jeg kjørt vista retail på prøve i 2 mnd,med relativt gammel hardware,funker helt strålende.

 

Har riktignok hatt et par kræsj,men det tror jeg mest skyldes hardwaren og at jeg har en litt høy sys temp.

 

Kan også være enig i at det er litt vel mye "popups" hvor en må svare ja/nei med det nye sikkerhets opplegget deres,men det er en pris for alt.Men det at en må behandle alle ms maskiner for infiserte finner jeg som noe stort pisspreik :yes: .

 

Fortel meg om det opperativsystem som ikke har feil,jeg venter i spenning på svar.

 

Mvh Helge

Lenke til kommentar

Jeg hadde satt stor pris på om Hardware.no kunne bli litt flinkere til å fortelle mer spesifikk hvilke programmer oppdateringene er til.

Å si at det har kommet oppdateringer til Windows og Office er jo ganske meningsløst :)

 

 

Edit: Følgende oppdateringer fant jeg via Windows Update i Vista.

 

Sikkerhetsoppdatering til IE7

Oppdatering til Windows Mail

Oppdatering til Outlook 2007

Oppdatering til Office 2007

Oppdatering til Word 2007

Sikkerhetsoppdatering til Excel 2007

Sikkerhetsoppdatering til Office 2007

Windows Verktøy for fjerning av skadelig programvare

Endret av Lucifer24
Lenke til kommentar

Det ligger jo lenker med til hver oppdatering, som leder deg til mer informasjon.

 

Enten må artiklene skrives korte, eller så kan det benytte (kanskje) flere sider for å få sagt alt rundt oppdateringene.

 

Jeg syntes artikkelen var bra nå. Leste den i dag kl. 09:26

 

Det var interessant at den flerspråklige ISO-image filen ble nevnt.

Endret av G
Lenke til kommentar

Hvorfor går det ikke an å pause nedlastningen når man har på automatiske oppdateringer? Nå står den og laster ned mens jeg prøver å streame en video. Da vil jeg ikke at filmen skal gå hakkete på grunn av at windows har lyst.

 

Edit:

Nå vil den restarte pcen også. Hvis jeg går fra maskinen i 5 minutter nå kan det hende den har startet på nytt, uten å si ifra. Det er litt plagsomt siden jeg har mye oppe som da vil forsvinne. Tipper det jeg ikke har lagret vil forsvinne også.

Endret av Zerd
Lenke til kommentar

Hva er dette for en slags oppdatering i grunnen?

 

MSXML 6.0 Service Pack 1 (MSXML6.1) has improved reliability, security, conformance with the XML 1.0 and XML Schema 1.0 W3C Recommendations, and compatibility with System.Xml 2.0. After you install this item, you may have to restart your computer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...