Gå til innhold

Har du vannskrekk? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene ser bra ut, men jeg må nesten se videoer for å kunne uttale meg om hvor bra det virkelig er. Jeg må også si rett ut at jeg egentlig driter i hvor godt spillet er, så lenge det klarer å simulere vann på en realistisk måte. Dette er fordi at ingen har klart det til nå, og dersom dette nå viser seg å virke slik det skal, går det ikke lenge før alle spill (gode også) har realistisk vann.

 

Realistisk vann er den tingen jeg savner mest i samtlige av dagens spill. Gleder meg til å se hvordan BioShock gjør det, selv om jeg egentlig tror at det er mer "kvasi-realistisk" der, altså ikke fullt så dynamisk som det burde vært. Tiden vil vise.

Lenke til kommentar

vel dette høres ganske spennende ut. håpe det kommer demo av dette spillet sånn at man får testet før kjøp :thumbup:

 

er veldig fan av "realisme" i grafikk, vannet høres og ser veldig bra ut. gleder meg til og se ingame av dette :!:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
Bildene ser bra ut, men jeg må nesten se videoer for å kunne uttale meg om hvor bra det virkelig er. Jeg må også si rett ut at jeg egentlig driter i hvor godt spillet er, så lenge det klarer å simulere vann på en realistisk måte. Dette er fordi at ingen har klart det til nå, og dersom dette nå viser seg å virke slik det skal, går det ikke lenge før alle spill (gode også) har realistisk vann.

 

 

 

Det var tanken min også, dette blir spennende :w00t:

Lenke til kommentar

Veldig enig med MiSP. Jeg tror det ikke før jeg får se det... Dessuten lurer jeg på hvordan disse store bølgene på screenshotsa blir laget. I et lite rom fylt med vann er det ikke så mye som skal kunne lage bølger. For meg kan det bli like provoserende som disse evig svaiende strådene og greinene i Oblivion. Håper Blade Interactive klarer å ikke overdrive denne teknologien.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...