Gå til innhold

Ny skyvemobil i S-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
S500i er ikke spesielt bred over baken, slik telefoner med skyvbar skjerm pleier å være: Faktisk er den ikke mer enn 1,4 centimeter tykk. Sony Ericssons forrige skyvetelefon W850i målte 2,1 cm i tykkelse.

Slik skyvetelefoner pleide å være. SEs forige skyvetelefon er W580i og den er 14 mm tykk.

 

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...3&idPhone1=1928

 

Morsomt at dere ikke husker W580i og ikke legger merke til at disse mobilene er jo helt like, bortsett fra farge og støtte for avanserte temaer. Mobilene er prikk like på form, størrelse og vekt, kamera, minne osv..

 

SE er kjent for å lansere det samme på nytt, men at de bare venter noen uker overrasker meg.

 

Ellers helt grei. Hvis den kommer på 2300 kr i løpet av dette kvartalet er jo det ganske bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sony Ericsson sier jo selv at dette er samme telfonen, men bare i svart i TV-reklamen for den nå da. SÅ noe hemlighet er det ikke akkurat.

 

Også en ting:

Det er så typisk amobil. Når de anmelder en telefon med 3G men som mangler EDGE sier de at du er overlatt til snirklefart utenfor 3g-dekning, men når de anmelder telefoner med EDGE men som mangler 3G så sier de at det bare er tregt.

EDGE er tross alt ikke så veldig utbredt utenfor norges grenser. Sony Ericsson lager ikke bare mobiler for Ola Nordmann.

Dette er et kompromiss, selvsagt er det ikke noe problem å ha både 3G, Super-3g, EDGE, GPRS og gudene vet hva i en telefon, men da koster det deretter. Tror EDGE er såpass fordyrende ledd at de utelater det fra telefoner i mellom-segmentet.

Lenke til kommentar
Sony Ericsson sier jo selv at dette er samme telfonen, men bare i svart i TV-Når de anmelder en telefon med 3G men som mangler EDGE sier de at du er overlatt til snirklefart utenfor 3g-dekning, men når de anmelder telefoner med EDGE men som mangler 3G så sier de at det bare er tregt.

8649652[/snapback]

Nå har jeg lest over setningen din fem ganger for å se at jeg ikke misforstår, men det er da det riktige? EDGE gir noe lavere hastighet enn 3G, overalt i Norge, mens 3G uten EDGE og uten 3G-dekning = GPRS, som er et hav av hastighet tregere:)

 

Ikke akkurat noen hemmelighet at de er like nei, derfor bør ikke amobil bomme sånn heller.

Lenke til kommentar

Også en ting:

Det er så typisk amobil. Når de anmelder en telefon med 3G men som mangler EDGE sier de at du er overlatt til snirklefart utenfor 3g-dekning, men når de anmelder telefoner med EDGE men som mangler 3G så sier de at det bare er tregt.

EDGE er tross alt ikke så veldig utbredt utenfor norges grenser. Sony Ericsson lager ikke bare mobiler for Ola Nordmann.

Dette er et kompromiss, selvsagt er det ikke noe problem å ha både 3G, Super-3g, EDGE, GPRS og gudene vet hva i en telefon, men da koster det deretter. Tror EDGE er såpass fordyrende ledd at de utelater det fra telefoner i mellom-segmentet.

8649652[/snapback]

 

 

Hvis Edge er fordyrende hadde nok ikke Nokia utstyrt selv billigmodellene sine til rundt 1000-lappen med Edge. Det er SE som ikke kan teknologien tenker jeg. SE stinker. :no:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...