Gå til innhold

Sony Ericsson lanserer nye telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"T650 er en oppfølger i Sony Ericssons T-serie, hvor det ikke har skjedd mye nytt siden T630"

 

Veeel, 3,2 Megapikselkamera, større skjerm og oppløsning og 3G er ikke akkurat "facelift" ... Vil heller si at dette er en stiligere versjon av K610 :)

8571339[/snapback]

Reagerte litt på den jeg også. :D

Lenke til kommentar

Tja... Hadde egentlig sett frem til P1/P700/M610.

 

Men med den prisen kommer jeg ikke til å kjøpe den. Prismessig er det for meg ikke verdt 1500kr for lengere taletid og 1,2 mp ekstra kamera. Går nok for E65 istedet nå.

 

Vi får vel vente på spesifikasjonene til alle fire :-)

Endret av twhoffma
Lenke til kommentar

Skal vi oppsummere dagen?

 

En klon av en annen mobil, nå med mulighet for temaer som endrer seg etter tidspunkt, årstid osv.. Virkelig en god grunn til å lage en helt egen modell bare for dette.

 

En mobil som har ca. samme innmat som to tidligere SE'er, bare litt dårligere, men med nytt deksel og langt høyere pris.

 

Et flaggskip som kommer først om flere måneder, men per dags dato ikke klarer å hamle opp med konkurrentenes flaggskip. Dette til tross for en utrolig prislapp på 5000 kr.

 

Og en low-end mob jeg ikke har gjort meg så store meninger om..

 

Jeg skjønner virkelig at folk begynner å bli irriterte og miste tolmodigheten ovenfor SE.

 

Jeg må nok arbeide med meg selv så jeg aldri får noe særlig forventninger til SE igjen. Det ender bare med å bli skuffa gang på gang på gang.

Lenke til kommentar
Skal vi oppsummere dagen?

 

En klon av en annen mobil, nå med mulighet for temaer som endrer seg etter tidspunkt, årstid osv.. Virkelig en god grunn til å lage en helt egen modell bare for dette.

 

En mobil som har ca. samme innmat som to tidligere SE'er, bare litt dårligere, men med nytt deksel og langt høyere pris.

 

Et flaggskip som kommer først om flere måneder, men per dags dato ikke klarer å hamle opp med konkurrentenes flaggskip. Dette til tross for en utrolig prislapp på 5000 kr.

 

Og en low-end mob jeg ikke har gjort meg så store meninger om..

 

Jeg skjønner virkelig at folk begynner å bli irriterte og miste tolmodigheten ovenfor SE.

 

Jeg må nok arbeide med meg selv så jeg aldri får noe særlig forventninger til SE igjen. Det ender bare med å bli skuffa gang på gang på gang.

8578268[/snapback]

 

Å lansere flere telefoner med tilnærmet lik spesifikasjoner men med forskjellig design er vel ikke SE alene om? Nokia var, og er etter min mening, stor på akkurat dette. Jeg har ingen problemer med å skjønne hvorfor de gjør det, og synes faktisk det er positivt.

Flaggskipet du snakker om har faktisk qwerty og touchscreen, og alt i en nokså ok størrelse. Det mangler konkurrentene. Så pr. i dag ser jeg ingen som er bedre på akkurat dette. Men det gjør vel du?

Billigmodellen er vel et svar på billigmodellene fra andre leverandører, men her får man aluminiumsoverflate, radio, og et lite kamera, til under 1000-lappen. Bra.

Prøv å ta av deg Nokiabrillene, iallefall bare for en dag, så skal du se at en hel verden av spreke, artige og gode telefoner åpner seg i all sin prakt for deg. ;)

Lenke til kommentar
Billigmodellen er vel et svar på billigmodellene fra andre leverandører, men her får man aluminiumsoverflate, radio, og et lite kamera, til under 1000-lappen. Bra.

Prøv å ta av deg Nokiabrillene, iallefall bare for en dag, så skal du se at en hel verden av spreke, artige og gode telefoner åpner seg i all sin prakt for deg.  ;)

8608366[/snapback]

se på nokia 2630 f.eks. som sannsynligvis kommer til å ha lavere utsalgspris enn T250, subjektivt: stiligere, objektivt: har mer minne, har blåtann, har EDGE:

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...5&idPhone1=1973

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Et flaggskip som kommer først om flere måneder, men per dags dato ikke klarer å hamle opp med konkurrentenes flaggskip

 

Kommer 7 August.

 

Jeg må nok arbeide med meg selv så jeg aldri får noe særlig forventninger til SE igjen. Det ender bare med å bli skuffa gang på gang på gang.

 

:!:

Lenke til kommentar

SE er ikke lenger interessante for meg overhodet. De minst spennende telefonene kommer fra dette selskapet. Spyr ut den ene telefonen etter den andre med dårligere kvalifikasjoner enn de som allerede er på markedet, og alle mangler en aller annen ting eller funsksjon som gjør de uinteressante for de fleste i sammenligning med andre fabrikanter. SE kan gå å legge seg..... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Billigmodellen er vel et svar på billigmodellene fra andre leverandører, men her får man aluminiumsoverflate, radio, og et lite kamera, til under 1000-lappen. Bra.

Prøv å ta av deg Nokiabrillene, iallefall bare for en dag, så skal du se at en hel verden av spreke, artige og gode telefoner åpner seg i all sin prakt for deg.  ;)

8608366[/snapback]

se på nokia 2630 f.eks. som sannsynligvis kommer til å ha lavere utsalgspris enn T250, subjektivt: stiligere, objektivt: har mer minne, har blåtann, har EDGE:

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...5&idPhone1=1973

8608411[/snapback]

 

T250 kommer i aluminium. Det gjør ikke 2630.

Lenke til kommentar
SE er ikke lenger interessante for meg overhodet. De minst spennende telefonene kommer fra dette selskapet. Spyr ut den ene telefonen etter den andre med dårligere kvalifikasjoner enn de som allerede er på markedet, og alle mangler en aller annen ting eller funsksjon som gjør de uinteressante for de fleste i sammenligning med andre fabrikanter. SE kan gå å legge seg.....  :thumbdown:

8608665[/snapback]

 

Enhver mobilprodusent gir ut nye modeller i alle prissegment. Eller mener du at andre kun gir ut nye telefoner med bedre spesifikasjoner en alle deres foregående modeller? Og andre fabrikanter mangler noe som gjør dem uinteressante for andre kjøpere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...