Gå til innhold

NetCom-eier smetter unna loven


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er litt skummelt.

 

Svenske myndigheter har de siste årene gjort kraftige inngrep i privatpersoners rettigheter. Se bare på "anti piratkopieringsavgiften" på cd-plater. Kriminalisering av mennesker som ikke har gjort noe galt fordi de muligens kan gjøre noe galt. :roll:

 

De gjennomfører ukritiske rassiaer for platebransjen.

 

Bare det at dette har kommet opp som lovforslag er grunn til å frykte for privatlivets fred. De går jo USA en høy gang i idioti.

 

Hjelpe meg. :no:

Lenke til kommentar
Dette er litt skummelt.

 

Svenske myndigheter har de siste årene gjort kraftige inngrep i privatpersoners rettigheter. Se bare på "anti piratkopieringsavgiften" på cd-plater. Kriminalisering av mennesker som ikke har gjort noe galt fordi de muligens kan gjøre noe galt.  :roll:

 

De gjennomfører ukritiske rassiaer for platebransjen.

 

Bare det at dette har kommet opp som lovforslag er grunn til å frykte for privatlivets fred. De går jo USA en høy gang i idioti.

 

Hjelpe meg.  :no:

8572199[/snapback]

 

Avgiften i seg selv ser jeg ikke som en rettighetsproblem, men å overvåke e-post er jo latterlig, og endel av en urovekkende trend i hele europa. Egetenlig bare en tilfeldighet at jeg leste tråden, tenkte først "en eller annen eier driver med noe vilsomskattebusiness", var det jeg tenkte når jeg leste overskriften. Hadde heller foretrykket "netcomeier slår slag for ytringfrihet"

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...