Gå til innhold

Test: Samsung SBH-100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, Virker mer som det egner seg for å snakke i, på grunn av bassen og det. Er nok bedre å ha et annet hodesett til det, selv om det kan bli dyrt og unødvendig med to.

 

Ser ut som Samsung har rettet opp det de har gjort feil, fra det forrige hodesettet. Designet var bra og hodesettet var bygd i greie materialer, som i hvertfall så bra ut. :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke hodetelefoner med bøyle i nakken, den bøylen synes jeg alltid er i veien. Greit nok at man ikke ødelegger sveisen, men jeg er ikke forfengelig nok til å bry meg om dét. God lyd og komfort er viktigere! :)

 

Jeg skulle gjerne sett Koss PortaPro som trådløst hodesett. Det er et veldig kompakt og mobilt hodesett som i tillegg har god lyd i forhold til størrelsen. Godt å ha på er det også.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke hodetelefoner med bøyle i nakken, den bøylen synes jeg alltid er i veien. Greit nok at man ikke ødelegger sveisen, men jeg er ikke forfengelig nok til å bry meg om dét. God lyd og komfort er viktigere! :)

 

Jeg skulle gjerne sett Koss PortaPro som trådløst hodesett. Det er et veldig kompakt og mobilt hodesett som i tillegg har god lyd i forhold til størrelsen. Godt å ha på er det også.

8571439[/snapback]

 

Litt motsigende det her, god lyd og komfort og så nevnes Porta Pro. Ja, det er et billig headset som for all del fungerer fint i gatemiljøet, men til noen seriøs lytting duger det ikke, og komforten på det er heller ikke å skryte av. Men jau, hadde vært moro å testet Samsungheadsettet, bare for å ha sett hva det kan gjør/ikke gjør :)

Lenke til kommentar
Litt motsigende det her, god lyd og komfort og så nevnes Porta Pro. Ja, det er et billig headset som for all del fungerer fint i gatemiljøet, men til noen seriøs lytting duger det ikke, og komforten på det er heller ikke å skryte av. Men jau, hadde vært moro å testet Samsungheadsettet, bare for å ha sett hva det kan gjør/ikke gjør  :)

8586061[/snapback]

Jeg glemte vel å legge til kriteriet "pris" også. Jeg gidder ikke betale 2.000 kr eller mer for et par hodetelefoner. Porta Pro klarer å treffe et ganske gyllent snitt mellom pris, komfort, lydkvalitet og mobilitet. Betyr alle disse egenskapene noe for deg, mener jeg man ikke finner bedre match enn Porta Pro.

 

Det er klart det finnes hodetelefoner som har høyere komfort, men da er de ofte mindre mobile. Det finnes også de som har mye bedre lyd, men da er de også mye dyrere og mindre mobile. Det finnes også de som har høyere mobilitet, men da har de gjerne dårligere lydkvalitet og mindre komfort.

 

Hvis du har et alternativ til Porta Pro som treffer disse kriteriene like godt hører jeg gjerne om det! :) Og det var altså trådløse Porta Pro-hodetelefoner jeg gjerne skulle sett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte de med tanke på å bruke de til pc'n, sitte på skype med kamerater og spille wow liksom. Fikk koblet det til min Sony Ericsson på under 15 sek, men jeg får ikke koblet det til pc'n. Hadde Targus ABC10 (Bluetooth 1.2 dongle), fikk ikke koblet til da jeg brukte denne. Kjøpte Gigabyte GN-BT030D (Bluetooth 2.0 dongle) i dag. Ser ikke ut som jeg får koblet til headsettet med denne heller... Stod ikke en dritt om det støttet A2DP, regnet med at det gjorde det... ser ut som jeg må returnere den og bestille nytt... Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Har akkurat fått ladet hodesettet og kobla opp mot min SonyEicsson M600i. Lyden fungerer fint, men det er en ting som irriterer noe vannvittig. Det virker som om den kobler ned og opp AD2P koblingen mellom hvert spor! Musikken stopper, så kommer det noen "blip blop" lyder før neste spor starter.

 

Noen som vet om dette kan løses?

 

Mvh

Espen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...