Gå til innhold

Test: Samsung F300 "Ultra Music"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som Samsung egentlig har laget en "Ultra Irritasjon" mobil. Skjønner ikke helt hvorfor ikke bare telefon- skjermen var i mp3-skjermen. Elendig batteritid frister heller ikke. Dette bør være en mobil til skrekk og advarsel for fremtidige mobiler som blir laget. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Kronglete, tungvint og ubrukelig. Er dette tidenes dårligste musikktelefon?

 

 

 

 

 

 

Les mer

8558974[/snapback]

 

Hvorfor gi to tomler ned til noe som er inkludert, men ikke vanlig i mobiltelefoner? Det er litt rart å vie så mye plass til å snakke om en nødtjeneste som ikke finnes i telefoner av andre merker. Det hadde holdt å skrive at tjenesten ikke fungerer.

 

Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor man skal fremheve banning i syting; det er da ikke noen i redaksjonen som har vært så uheldig å bli påtvunget denne telefonen! Det vitner om en lite gjennomtenkt test hvor et noenlunde objektivt (i den grad det er mulig) syn på funksjonaliteten helt er glemt. Jeg har lest bedre.

 

Til forfatter: Det er dessuten ingenting som heter "tenkt til" som det står på første side. Det heter rett og slett "tenkt."

Endret av morten81
Lenke til kommentar
I kjent Samsung-stil, går det ikke an å sette telefonen til å ringe og vibrere samtidig. Du kan enten ha kun ringing, kun vibrasjon, eller vibrasjon først, så vibrasjon. Utrolig irriterende, og vi trodde Samsung hadde ristet av seg dette.

 

:rofl:

 

Denne gjorde dagen.

 

Og, ja, tragisk telefon forresten. Men som nevnt skal de ha for forsøket!

Endret av OML
Lenke til kommentar

Samsung har alltid hatt en eller to kjempeirriterende "bugs"/teknisk dårlige løsninger på sine telefoner. Nå har de klart å ta skrittet enda lengre, og har lansert en mobil som er komplett ubrukelig for 90 % av dagens mobilbrukere. Snakker om å anstrenge seg for å lage tidenes mest brukerfiendlige mobil.

 

Finnes sikkert 70 andre prototyper de kunne ha gått for som garantert ville gitt bedre suksess en den, beklager uttrykket, søpla der.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Etter omtalen å dømme så må dette være tidenes kalkun av en mobil. Men jeg fikk lyst til å prøve den for å se om den var like "umulig" som amobil skal ha det til.

 

Ok - Samsung har kanskje lansert en fiasko, men takke meg til Samsung enn overprisete og gjørmetreige plastikktelefoner fra Nokia.

 

:cool:

Lenke til kommentar
http://forbruker.no/digital/tester/mobil/article1774260.ece

 

Aftenpostne er ikke enig med Amobil tydeligvis.

8564050[/snapback]

De forbrukergreiene til Aftenposten er ofte bare søppel. Det er noe denne testen viser. Nesten full score på brukervennlighet når man har så mange håpløse løsninger på de funksjonene man bruker mest?

 

Stoler like mye på Forbuker.no som jeg stoler på "TV2 Hjelper deg" (med unntakene av testene de har som er gjort av seriøse folk i bransjen).

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...