Gå til innhold

MSI klar med Intel P35


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det jeg som kødder eller har de installert en pci-e 1x port på Platinum kortet? hmm.. Syns de skal droppe det og kjøre dual vga klare kort over hele fjøla...

 

Men kjøliribba var heftig... Den var hvertfall noe jeg kunne trives med å ha i pcen min :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja, det var en usedvanlig "fet" kjøleribbe, særlig med tanke på at hk'et er fra MSI. :!:

Dersom det klokker bra så vil det jo fort bli en "must have situation".

(Nå motsier jeg meg selv i en annen tråd. Ikke noen bombe akkurat).

:blush:

Lenke til kommentar

Det blir interessant å se chipsettet som skal erstatte 975X, som er high-end brikkesettet for Core2. Selv sverger jeg til 975X for Core2. Men en annen ting som er interessant, er at MSI utfører testing av Core2-prosessorer med 1333 MHz FSB på sitt 975X hovedkort, MSI 975X Platinum PowerUp Edition (se link). Hvis testingen ender med suksess, vil dette forlenge levetiden til 975X som er et veldig godt chipset. Dessuten er dette hovedkortet som nevnt før svært kompatibelt med forskjellige operativsystemer.

Lenke til kommentar
Lurer på hva slags sørside MSI kommer til å benytte på disse hovedkortene, også på hvilken lydbrikke de skal bruke (håper på Sigmatel), for ikke å snakke om nettverkskontroller.

8556812[/snapback]

 

Det ville være svært merkelig om disse kortene ble paret med noen annen Intel ICH9 / ICH9R sørside. MSI på samme måte som de fleste andre hovedkortprodusenter bruker i dag lydbrikker fra Realtek. som regel ALC88x. Nettverkskontrolleren kommer også svært ofte fra samme produsent eller evt. fra Marvell.

 

- Judaz -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...