Gå til innhold

Omtale av Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra spill dette. :) dog utrolig tidkrevende.

og det er enda mange bugs i spillet. for eksempel har det hos meg skjedd at historien (video, fortelling osv) går videre, selv om jeg feiler et oppdrag.

 

og det er og irriterende når det ikke står hva man skal gjøre når man har fullført en patrulje..

men dette er småting. utallig antall timer med moro med dette spillet.

Lenke til kommentar
er det slik at de har fjernet den åpene kampanjenen som var i SH3, jeg likte den, da jeg kunne være feig og man kunne spille videre selv om ting ikke helt etter planen,

 

hvordan er dette i SH4, MÅ man greie alt for å komme videre i spillet?

8557034[/snapback]

Jeg opplever kampanjen som relativt fleksibel og fri. Hvis du likte SH3 tror jeg SH4 vil falle i smak. Du kan gjøre mye utenfor oppdragene, og samtidig gjøre noen småfeil - uten at du setter deg fast av den grunn.

 

Når det gjelder oppløsning og AA er dette forsatt et "problem" i SH4. Likevel ser spillet fantastisk ut...

Lenke til kommentar

Synd det bare kan spilles i "arcade" mode (les: med automatisk torpedo input), siden hjelpemidlene man har for å klare dette manuelt ennå ikke fungerer etter to patcher. Videre har man hydrophone som ikke fungerer som den skal ved peroskophøyde, og en radar som ikke likner grisen. For de som virkelig vil spille dette som den simulatoren det var annonsert til å være innfrir det ikke desverre.

Endret av HeRbie
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke fått sjekket evt. patcher og sånn, men jeg savnet at du ikke nevnte at spillet hadde ganske store bugs i seg vel etter release. Stoppeklokken som ikke gav hastighetsdata f.eks. Det er ting som det burde bli satt mer fokus på ettersom spillindustrien er vel verdens verste når det kommer til å levere uferdige produkter :hrm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...