Gå til innhold

To av tre vil ikke kjøpe iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis du snur dette så blir det jo slik at 1 av 3 vil kjøpe mobilen... dette er jo ganske mange spør du meg, Apple har jo altid holdt deg til nisje produkter..

 

edit: las igjennom artikkelen litt tydeligere, og det var bare at 2 av 3 har bestemtseg for og ikke kjøpe den... Men uansett Apple satser nok ikke på den store massen med denne telefonen. Dette er en telefon for de spesielt intereserte. 2v av mobilen blir kanskje mer for massene.

Endret av St. Anders
Lenke til kommentar

Merkelig "artikkel".

På andre nettsteder presenteres den samme nyheten

som en seier for Apple.

Det gjør forsåvidt denne schisofrene saken her på Amobil også,

i det siste avsnittet...

Jeg tror iPhone blir en gedigen suksess

som vil omkalfatre hele mobilbransjen.

Jeg kommer ikke til å kjøpe den selv,

men det er pga manglende video-opptak og radio.

Når det kommer (enten fra Apple eller andre),

med samme touchscreen-teknologi, står jeg først i køen! :thumbup:

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar
Merkelig "artikkel".

På andre nettsteder presenteres den samme nyheten

som en seier for Apple.

Det gjør forsåvidt denne schisofrene saken her på Amobil også,

i det siste avsnittet...

Jeg tror iPhone blir en gedigen suksess

som vil omkalfatre hele mobilbransjen.

Jeg kommer ikke til å kjøpe den selv,

men det er pga manglende video-opptak og radio.

Når det kommer (enten fra Apple eller andre),

med samme touchscreen-teknologi, står jeg først i køen!  :thumbup:

8546517[/snapback]

Helt enig, merkelig artikkel. Den gir intrykk av at dette er dårlige tall for Apple, helt til det siste lille avsnittet.

Lenke til kommentar

Hehe.. Det er som ho Mia fra Nrk P3 har sagt denne annonsen. "terningkast 1"..

Jeg har bestemt meg for å prøve den telefonen, selv om den er dyr (ca 5000,-) så betyr det ikke noe..

 

Den har masse funksjoner som andre telefoner har også, men hvem sier ikke noe imot at utseende sier mye. i mine øyer så ser den telefonen ganske fet ut :D

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg skal vurdere iPhone når det kommer en 16GB utgave. Synes 8GB er litt for lite som en skikkelig MP3 erstatter.

 

Ellers så burde det også vært MMS meldinger på den, men det kan jeg leve uten. Regner med at det dukker opp mye bra programvare iløpet av våren, når Apple slipper SDK.

 

Det eneste som er et hinder for meg da er måten Apple selger telefonene sine på. Jeg er ikke interessert i å kjøpe en iPhone med et svindyrt abonnement, og jeg er heller ikke interessert i å kjøpe en for å så låse den opp selv (og dermed miste garantien)

 

Per nå så klarer jeg meg med Sony Ericsson P1i som telefon/planlegger/GPS samt en iPod Touch 16GB som MP3 spiller... :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...