Gå til innhold

THQ dropper GTR for 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er uenig i at overskriften er misvisende - saken er jo om at THQ ikke lenger vil gi ut GTR, og det er det overskriften sier. Men hvis man klikker seg inn på artikkelen, som jeg antar man gjør hvis man er interessert i dette spillet (og vil kommentere artikkelen i forumet), ser man at SimBin planlegger å komme med en kunngjøring ang. spillets fremtid til neste uke.

Lenke til kommentar
Jeg er uenig i at overskriften er misvisende - saken er jo om at THQ ikke lenger vil gi ut GTR, og det er det overskriften sier. Men hvis man klikker seg inn på artikkelen, som jeg antar man gjør hvis man er interessert i dette spillet (og vil kommentere artikkelen i forumet), ser man at SimBin planlegger å komme med en kunngjøring ang. spillets fremtid til neste uke.

8541089[/snapback]

 

Vel, problemet er at mange bare leser overskrifter. Tror ellers de som har kommentert ovenfor hadde skrevet en annen kommentar enn de gjorde.

Lenke til kommentar

Jeg er tildels enig at tittelen kan være noe misvisende, men bare fordi jeg tror noen (mange?) ikke er klar over at THQ bare skulle gi ut spillet. Noen tror kanskje THQ har laget spillet, og eier rettighetene til det. Sånn sett så ville tittelen vært bedre om den lød "Utgiveren THQ dropper GTR for 360."

 

Men jeg er også enig at man ikke kan få et ordentlig helhetlig bilde om man ikke leser hele artikkelen. Noe man normalt sett gjør om man virkelig er interessert i spillet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...