Gå til innhold

Google varsler med SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også brukt dette en stund. Har skrevet mail til Netcom og hørt om de tok seg betalt for det, men det gjorde de ikke :)

 

 

Nokon som veit om denne fungerar gratis med Tele2?

 

Kan du ikke lese artikkelen før du spør neste gang?

 

I Norge støtter tjenesten foreløpig kun NetCom, Tele2 og Telenor
Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
oiii...

Men går det å synkronisere kalenderen med outlook?

Vet man kan importere...

8533540[/snapback]

går helt fint med thunderbird (vel å merke ved å lage en ny "google calender" i thunderbird eller ved å omforme eksisterende kalender til google calender", så dersom outlook ikke er helt sær skal det vel være mulig?

http://www.google.com/support/calendar/bin...648&ctx=sibling

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Nokon som veit om denne fungerar gratis med Tele2?

 

Kan du ikke lese artikkelen før du spør neste gang?

 

I Norge støtter tjenesten foreløpig kun NetCom, Tele2 og Telenor

8533524[/snapback]

 

Tror du bør lese spørsmålet før du svarer jeg :) Det han spurte om var om det var GRATIS å bruke denne tjenesten med Tele2. Med andre ord lurte han på om Tele2 tar seg betalt for bruk av denne tjenesten. Det sitatet du viser til bekrefter bare at disse tre pratørene støtter tjenesten. Noe han sannsyligvis allerede viste siden han har lest artikkelen ;)

 

Forøvrig lurer jeg på det samme selv. Både når det gjelder Tele2 og Telenor. Så hvis noen vet svare hadde jeg blitt kjempe takknemlig, hvis dere kan poste svaret. Eventuelt skal jeg ringe i løpe av dag. Og kan sikkert poste referat her etterpå.

Endret av ptta
Lenke til kommentar
Ja, dette er gammelt nytt. Jeg har brukt denne funksjonen daglig i et par måneder nå. Funker helt prima.

Jeg har tele2 og tror med ganske stor sikkerhet at de tar rundt 1 krone pr melding.

8533682[/snapback]

 

ja, flott det at det er gammelt nytt for deg, da har det vel ingen nyhetsinteresse for oss andre..

 

Til dere som skal eksportere csv fil fra norsk outlook til kalenderen, dere får sikkert som meg, ikke opp muligheten til å eksportere en csv fil. Oversetterne til Officeproduktene har klart å lage den geniale oversettelsen til " komma separerte verdier" Klart vi skjønner at det er en csv fil (greit at csv står for comma separated values, men det får da være måte på!) :-)

Endret av lucifer666
Lenke til kommentar
Tjenesten skal ifølge Google i utgangspunktet være gratis, men enkelte mobilleverandører kan ta seg betalt for dette, så du bør ta kontakt med din mobilleverandør for priser.

Jeg tviler på at operatørene vil la sjansen til å ta seg betalt gå fra seg. Dvs. tjenesten er sikkert gratis fra google, men jeg tviler på at de betaler noe til teleselskapene for å levere tjenesten. De aller fleste mobilselskaper i verden vil nok ta seg betalt. Det er forsåvidt greit nok, alt kan jo ikke være gratis her i verden, men jeg håper de priser meldingene etter hva det teknisk sett bør koste. Dvs. halv pris av vanlige SMS-er. Hvorfor halv pris? Fordi operatørene bare frakter meldingen fra Internett via en sender til en mobil. Vanlige meldinger fraktes jo dobbelt så mye, fra en mobil, via en sender, via Internett, via en sender, til en mobil.

Lenke til kommentar
Hvorfor halv pris? Fordi operatørene bare frakter meldingen fra Internett via en sender til en mobil. Vanlige meldinger fraktes jo dobbelt så mye, fra en mobil, via en sender, via Internett, via en sender, til en mobil.

8533853[/snapback]

det samme gjelder sending av sms fra "min side" hos netcom (telenor har vel noe liknende, noen andre?), meldingene derfra koster likevel det samme som fra mobilen.
Lenke til kommentar

Kan ikke alle dere som er så opptatt av å fortelle hvor old news dette er heller komme med noe nyttig informasjon, som feks med hvilken operatør dere har brukt det, og hva det koster. Gjerne også erfaringer med tjenesten, på godt og vondt. Jeg er sikker på at det er langt fler som lurer på dette, enn hvorvidt noen har hørt om denne "nyheten" før :)

Lenke til kommentar
Nokon som veit om denne fungerar gratis med Tele2?

 

Kan du ikke lese artikkelen før du spør neste gang?

 

I Norge støtter tjenesten foreløpig kun NetCom, Tele2 og Telenor

8533524[/snapback]

 

Tror du bør lese spørsmålet før du svarer jeg :) Det han spurte om var om det var GRATIS å bruke denne tjenesten med Tele2. Med andre ord lurte han på om Tele2 tar seg betalt for bruk av denne tjenesten. Det sitatet du viser til bekrefter bare at disse tre pratørene støtter tjenesten. Noe han sannsyligvis allerede viste siden han har lest artikkelen ;)

8533671[/snapback]

 

Asj og fysj... Skammer meg litt. Til mitt ynkerlige forsvar var setningen hans dårlig satt opp. Men jeg må lære meg å lese sikkerlig selv til neste gang.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...