Gå til innhold

Lasse har fått nytt navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, veit jeg lo godt da jeg så dette! MEn det kunne jo blitt noe litt sykere enn Lasse nøff, selv om det var ganske morsomt og jeg må innrømme jeg trakk litt på smilebåndet da jeg leste det.

 

edit: Den gang da

Endret av Tim
Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det er "finemuggerforresten" nesten så morsomt at jeg kan betale mere enn vinneren for at han skal bytte til det. Deretter bli med han litt rundt på steder hvor han må si navnet sitt. Tror det er en del sneller som får bakoversveis!

Lenke til kommentar
Man kan nesten lure på om avtemingen var "fikset" da mellomnavnet ble så "streit" som det ble :roll:

8526563[/snapback]

 

 

Ja, 2000kr for aa faa en til aa skifte til noeff var kjedelig. Lasse finemuggerforresten Guttorm hadde derimot vaert verdt pengene.

Lenke til kommentar
nøff er bra siden han hetter lasse til fornavn, hvor mange vil tenke nasse nøff :) så den var morsom.

finemuggerforresten hadde vært mer pinelig men syntes ikke den var like morsom.

8526643[/snapback]

 

Lasse Nøff er humoristisk nok til at han kan bruke det til daglig. Finemuggerforresten hadde nok blitt like aktivt brukt som mitt mellomnavn, altså ikke i det heletatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg mistenker at Lasse har laget en del profiler på HW.no og stemt på det letteste alternativet.

 

Det hele er en konspirasjon

 

Tikk-Takk-Tikk-Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...