Gå til innhold

Omtale av God of War II (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som litt After Eight snacks til en konsoll på vei ut døra, men som tydeligvis ikke vender halen til men heller glefser med sine gamle tenner og viser sitt. Når man ser hva PS2 klarer etter 7 år på markedet kan man begynne å vurdere om PS3 snart kommer med jackin module for Matrix system.

 

Ser i alle fall ufattelig lekkert ut. Selv om jeg fremdeles plages i God of War tror jeg ikke det skal bli lenge før Kratos vekkes til livet, fullføres, vekkes til livet igjen og fullføres på nytt (i GoW 2).

Lenke til kommentar
Der var det gjort, jeg velger GoW2 framfor eksamen. Hvem trenger ingeniører uansett? Jeg vil lage musikk

 

Hva er forresten forskjellen mellom vanlig og special edition?

8527892[/snapback]

 

 

Min special edition har en bonus-disk med noe greier på, vet ikke helt hva det er på den. Men det første spillet hadde jo bonusbaner, så det er lov til å håpe på dette her også.

 

 

 

Stay in school! :thumbup:

Lenke til kommentar

Helt genialt spill. En av de få (om ikke første gangen :p) jeg føler at en oppfølger er bedre enn det første spillet.

 

Følger forresten med en DVD med Behind-the-scenes, intervjuer osv i Special Edition. (Takk til absoluttspill.no som gjorde at jeg fikk denne på mandag^^)

Lenke til kommentar

Selv om jeg bare låner en PS2 om dagen så vurderer jeg å kjøpe dette spillet. Lånte PS2'en kun for å spille God of War og når det spillet snek seg inn på topp3 spill gjennom tidene for min del så frister nummer 2 i rekken særdeles mye.

Kan det spilles på PS3? Vurderer å kjøpe PS3 senere og da hadde det jo ikke gjort noe hvis GoW2 fungerer på den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...