Gå til innhold

Nå kan du oppdatere N95


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Størrelsen på filen har vell svært lite med hvor mye og hva som har blitt oppdattert da. For det første legger man inn _hele_ firmware på ny, og for det andre finnes det sikkert flere filer inni der som aldri brukes. Altså man har f. eks. 10 versjoner av en fil, og avhengig av ulike faktorer brukes en av de 10.

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke "Nokia Software Updater" på CN-en min. Ser jeg ikke skogen for bare trær? Noen tips?

8521801[/snapback]

 

Fant den ikke den på CDen jeg heller. Men hvis du følger denne linken, http://europe.nokia.com/A4176089 og velger N95, og så velger "Update via PC", så får du en fin veiledning for å laste ned og å installere oppdateringen. Det hele er gjort på 5 min :thumbup:

Lenke til kommentar
kameraet ble VIRKELIG raskere, det var den store overaskelsen. Og endelig fungerte subfolders i Road Sync. Noe annet har jeg ikke merka enda.. Får håpe den ikke klikker like mye som den har gjort under samtaler.

8523337[/snapback]

 

Håper det fikser slik at det er blir mulig å legge inn bursdager i kalenderen igjen. Det har jo värt standard på alle andre Nokia modeller.

Lenke til kommentar

Hva skjer med alt som er innstalert på telefonen. Blir alt slettet? er det da mulig å Ta en kopi og legge den inn etterpå, eller blir da også gammel SW lagt inn igjen?

 

Noen som vet dette SIKKERT? jeg har ikke hatt Nokia på noen år så jeg er usikker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hjelp! :(

 

skulle oppdatere software men telefonen ble svart.

Jeg gjorde alt som jeg fikk beskjed om fra Nokia software updater, sjekket at batteriet var fullt - tok backup av telefonen - og hadde den i PC suite modus.

 

Alt så ut til å gå som smurt da jeg plutselig fikk beskjed om at signalene fra telefonen ble brutt. Alle kabler sto fremdeles i. Fikk deretter beskjed om å ta ut batteriet - lader - og usb tilkobling og sette det inn igjen etterpå.

Men fortsatt er telefonen svart. Det kommer lys når jeg plugger i laderen, men jeg får ikke startet telefonen.

 

Så nå sender jeg den inn til Nokia.

 

Har noen andre erfart det samme?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...