Gå til innhold

Series 60 når hundre millioner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så treige dere var ;-)

 

Nuvell... Det har skjedd mye spennende på Symbian fronten i det siste, men hovedårsaken til de høye tallene er vell folk som kjøper fordi de vil ha det "nyeste hotte", selv om de absolutt ikke har behov for series 60

8476184[/snapback]

 

Er enig med deg ;) Jeg kjenner mange som har Symbian telefon, som ikke har peiling på hva det er. F.eks, når jeg viste dem SEGA emulatoren jeg lastet ned igår til telefonen, og startet Michael Jackson spillet, så var det "Wow" , all the way uten at de visste at de har en telefon med symbian selv. :ermm:

Lenke til kommentar
kjempe flott.. men når kommer testen om E61i som jeg sitter og venter på da? jeg vet dere har den, Amobil!! jeg venter i spenning.. please bring it on ASAP  :w00t:  hadde vært utrolig beroende hehe :D

8477162[/snapback]

 

Same here! Jeg venter! har en Nokia E61 selv, og er spent på om E61i er bedre eller dårligere.. hehe.. :p

Lenke til kommentar

Same here! Jeg venter! har en Nokia E61 selv, og er spent på om E61i er bedre eller dårligere.. hehe.. :p

8477960[/snapback]

 

 

jeg ba Amobil om å være først ute med test, men det ble de altså ikke.. Dingz.no har fått testet den, og nå vet jeg 100%sikkert at dette er telefon jeg skal ha! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...