Gå til innhold

Test: Sony Ericsson MBR-100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei nok, til en bra pris. Hvilken inngang er det man kobler det til stereo- anlegget? Aux eller noe annet? virker som at Sony-ericsson har jobbet litt med dette her, selv om jeg foretrekker kabel, fordi da blir det en smule bedre. Men dette er selvfølgelig smak og behag.

 

Jeg får ikke opp linken til den Nokia AD-42W, men det kan hende det er min nettleser som ikke vil åpne den. :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
Kvaliteten kan selvsagt slaktes av en audiofil, men til oss vanlige mennesker fungerer det strålende. Lyden er støyfri, og behagelig å høre på, og du får normalt god mp3-kvalitet.
Jeg mener dere fint kan være kritisk til lyden. Om man skal høre på musikk er det kjipt å ha et dårlig produkt. Og om lyden kan slaktes av en audiofil er det ikke noe godt produkt.
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har kjøpt den og liker den veldig godt, bruker den i butikken hvor eg jobber. Eneste problemet er at eg må lade den hver dag, for hvis det er litt lite batteri så hakker musikken.

 

Så fant ut eg kunne bare lade mens eg sender musikk til den, og det funket helt fint! Bare huske å dra ut lade kabelen før eg stenger siden den ikke skal lade døgnet rundt for å ikke ødelegge batterilevetiden

 

Hadde tillfeldigvis en bluetooth emitter, som i teorien bør kunne sende musikk til den gjennom PCen, men ikke gjennom vanlig installasjon - må sikkert ha et annet program som kan gjøre det, noen som vet?

 

BTW å bruke den dingsen i butikken hvor vi selger mobil-telefoner var faktisk ganske smart ;) "Wow! Går det ant?! Hvor mye koster det"? :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...