Gå til innhold

Stor oppgang i norsk spillsalg (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I første kvartal 2007 har spillsalget økt med 20% i forhold til samme periode i fjor. Alt skyldes ett enkelt PC-spill, og du kan sikkert gjette hvilket. World of Warcraft: Burning Crusade har tatt det norske spillmarkedet med storm, og egenhendig ført til at salget av spill gikk opp med 20,1% i årets første kvartal, sammenlignet med samme periode i fjor.

8428623[/snapback]

 

Egentlig ikke så rart. Var på elkjøp og så på HDTV'er, tror du ikke 4stk på stykker rundt 12 år gikk i kassa for å betale for hver sin WoW pakke. Det sier jo litt! Selv synes jeg ikke WoW er no spessielt gøy, dere som spiller det får glede dere over at flere småunger er på vei. :whistle: :!:

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar

Jeg har spilt både Everquest, Diablo og flere andre online-spill. I tillegg har jeg spilt Baldur's Gate, Neverwinter Nights, og Eye of The Beholder i sin tid. Av alle disse spillene er World of Warcraft det definitivt beste spillet, da det nettopp gjør som flere andre klager på: inngår de rette kompromissene. Et kompromissløst spill er et dårlig spill. Man skal ikke overlate alle valg til brukeren. Man skal ikke gå for langt på det grafiske. Man skal ikke tillate alt som er mulig å få til med fysikkmotor og det spilltekniske. Man skal finne en perfekt balanse mellom alle ekstremiteter, noe Blizzard har klart i World of Warcraft og før dét, Warcraft III, Starcraft, Warcraft II, Warcraft I og Lost Vikings.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...