Gå til innhold

Betatester for Microsoft?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-45jaQkrH

Får bare håpe at de velger bra med brukere "from supported countries" :thumbup:

 

 

 

O.T:

Til dere som lurer: Nei, dette er ikke en forsinket aprilspøk.
Heh, må si tanken slo meg med en gang jeg leste tittelen på artikkelen, var på nippet til å sjekke dato igjen :whistle: /O.T. Endret av Slettet-45jaQkrH
Lenke til kommentar

Programmet "Windows Media Center" trenger absolutt en oppsussing, supert at de går ut og tilbyr folk å teste. Selv ble jeg mektig imponert over hvor dårlig WMC er i Vista Ultimate. For folk som har tilgang på tastatur og mus er det programmet utrolig tungvindt og vanskelig å bruke. Har man derimot kobla programmet opp mot TV'n, og navigerer seg rundt vha fjernkontroll eller lignende forstår jeg derimot litt bedre hva som er tenkt.. Men bare litt...

 

Håper de oppgraderer produktet noe kraftig, for hvis det faktisk fungerte bedre enn WMP visuelt og samtlige andre avspillere teknisk tar jeg det gjerne i bruk :)

Lenke til kommentar

Jeg har allerede fått tilbakemelding. Men det var for Windows Home Server. Så vidt jeg vet søkte jeg ikke på det en gang. Rare greier. :ermm:

 

Edit:

 

Etter å tatt en rask titt på sidene som ble henvist til i mailen så tror jeg at jeg lar være å teste Home Server.

 

Connect Stats

236 422 bugs submitted

32 909 suggestions submitted

1 091 753 Connect members

 

Jeg tviler jo på at det er nøyaktig 236 422 unike bugs. Men alikevell. :ermm:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...