Gå til innhold

Omtale av Godfather: The Don's Edition (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns Gudfaren knuser GTA på alle måter. God kjørefølelse, superb gameplay og faktisk ganske bra story også.

8414297[/snapback]

 

Hehe er faktisk mulig eg er enig her. Har aldri orket å spille GTA etter det kom i 3D. Prøvde hardt med GTA3 når det kom men det blei for...ja det funket ihvertfall ikkje. Sitter å spiller Gudfaren på Wii, og det er veldig artig faktisk. Skydde tittelen som pesten på PC og 360, men kontrollene til Wii smekker til og det blir skøy.

Lenke til kommentar
SasaB, enig i det første du sier. Men når du mener Avean tar feil fordi han SYNES at Gudfaren er bedre sier det litt :p

8422455[/snapback]

Sorry, men vil du si at Gudfaren er bedre en GTA? De spillene skal ikke sammenlignes...

8432549[/snapback]

 

Beklager, kanskje du burde lære at smak er forskjellig og at din mening har lite å si for min mening. Om jeg syns Gudfaren er bedre enn GTA? Tja, er nok endel ting jeg likte bedre, ja. Skal du prøve å si at jeg ikke vet hva jeg selv liker også?

 

Folk kan synes hva de vil basert på smak, så å si at noen syns feil bare fordi de ikke liker det samme som deg blir rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar

Synes byen i Gudfaren føles mer "tom" enn i GTA, selv om GTA kanskje ikke er mye mer levende, får jeg følelse av at det er mer liv i byen.

 

Når det gjelder historie er jeg mye mer for historien i Mafia, som gruser Godfatherspillets historie helt og holdent.

 

Godfather er en grei "avløser" i ventetiden på Mafia 2, men jeg fyrer heller opp Mafia flere ganger enn å spille Godfather flere ganger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...