Gå til innhold

One Call med zero ringepris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noe jeg har opplevd i det siste er at istedet for "månedspris" kommer om du ikke bruker mobilen mer enn dette beløpet... var en som sier at de ikke har månedspris, men om du ikke ringer mer enn X så må du betale denne summen uansett.. (greit at man må betale, men jeg måtte lete skikkelig for å finne dette)

så er dette det samme med One call? eller kan man faktisk.. ringe og sende gratis sms som det står i artikkelen? er ikke noe med liten skrift at du MÅ ringe mer enn 88min og sende flere enn 75sms?

for hvis det er sånn jeg håper så kommer jeg til å bytte hvertfall!

Lenke til kommentar
noe jeg har opplevd i det siste er at istedet for "månedspris" kommer om du ikke bruker mobilen mer enn dette beløpet... var en som sier at de ikke har månedspris, men om du ikke ringer mer enn X så må du betale denne summen uansett.. (greit at man må betale, men jeg måtte lete skikkelig for å finne dette)

så er dette det samme med One call? eller kan man faktisk.. ringe og sende gratis sms som det står i artikkelen? er ikke noe med liten skrift at du MÅ ringe mer enn 88min og sende flere enn 75sms?

for hvis det er sånn jeg håper så kommer jeg til å bytte hvertfall!

8411755[/snapback]

 

Hei

Nei, dette er ikke tilfelle.

"minimums fakturering", er det du refererer til.

Dette er nå satt til 0,-

 

Løp og kjøp! =)

-Onecall Kunde

Lenke til kommentar

Det ser faktisk ut til å være så bra som det høres ut. Steike, tror jaggu jeg skal slå til her altså. :)

 

Månedspris - 0,00

Samtalepris inntil 88 min/mnd - 0,00

Samtalepris etter første 88 min/mnd - 0,80

SMS inntil 78 stk/mnd - 0,00

SMS utover 78 stk/mnd - 0,42

 

Med Mobil Faktura kan du være sikker på at du har et av Norges billigste mobilabonnement. Du får 88 gratis ringeminutter og 78 gratis SMS hver eneste måned, og du betaler ingen månedsavgift. Bestill i dag og få gratis etablering og gratis overføring av ditt nummer!

 

http://www.onecall.no/index.php?content=wh...&product=mobile

Lenke til kommentar

Hadde det vært "Josteins MobilOperatttør" som hadde kommet med dette tilbudet ville jeg ha vært litt tilbakeholden selv, men One Call er vel neppe for "ungfisk" å regne, så jeg ser ingen grunn til å tro at man plutselig får en regning på 5000,- for "Administrasjonsgebyr" eller lignende. :)

 

Forresten så skyr jeg folk som sier "mmm, skeeptisk" som pesten, bare så det er nevnt. :)

Lenke til kommentar

Førstepost oppslag på norges mest besøkte nettside hjelper sikkert litt på økning i kundemassen: http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=191039

 

..., men jeg synes fortsatt at argumentet til adm.dir for de billige prisene er syltynn! Andre operatører tjener jo penger som de bruker til å "sponse" mobiltelefoner. I følge kalkulatoren til telepriser.no tjener jo ikke one call penger hvis brukeren holder seg under 88min og 78 sms

Lenke til kommentar

Et supert tilbud, det skal sies. Men jeg tror ikke jeg ville satset sparepengene mine i aksjer hos selskapet. Uansett hvor sterke eierne måtte være, så vil et selskap kunne gå konkurs. Som et litt ekstremt eksempel kan man se på Benq-Siemens. Hvor får dette selskapet inntektene sine? De som velger slike selskaper er de som stort sett er veldig opptatt av kostnader, som shopper rundt etter disse (og dermed er forholdsvis illojale i operatørerens øyne), og som det ville være naturlig også tenkte på kostnadene forbundet med hver enkelt samtale. Den største brøkdelen av kundene som bare "ringer i vei" er antakeligvis hos et annet selskap idag og har vært der helt siden han fikk mobiltelefon eller da bedriften senest skiftet. Dette er selvfølgelig en overdrivelse, men jeg tror det ligger noe sannhet i dette.

 

Et positivt resultat av slike "stunts" er at de større tilbyderne gjerne må delvis matche i form av reduserte kostnader på sine lavkost-abonnement (såkalte selvbetjente abonnement) a la Smarttalk, Frifiks og lignende etter en stund. Dermed kan mange andre også nyte godt av slike tilbud selv om de måtte være kunde hos en annen tilbyder.

Lenke til kommentar
I følge kalkulatoren til telepriser.no tjener jo ikke one call penger hvis brukeren holder seg under 88min og 78 sms

8412209[/snapback]

 

trengte du virkelig en kalkulator for å komme frem til at hvis en bruker får faktura fra onecall på 0,-, så vil ikke onecall tjene noe på denne brukeren?

Lenke til kommentar
I følge kalkulatoren til telepriser.no tjener jo ikke one call penger hvis brukeren holder seg under 88min og 78 sms

8412209[/snapback]

 

trengte du virkelig en kalkulator for å komme frem til at hvis en bruker får faktura fra onecall på 0,-, så vil ikke onecall tjene noe på denne brukeren?

8412304[/snapback]

jeg brukte PRISKALKULATOREN på telepriser.no for å finne hva det ville koste meg å ringe 88min og sende 78 sms med et abonnement fra One Call.

Lenke til kommentar
ja 0,- :p

er jo det som er hele poenget her

8412344[/snapback]

hadde du lest hele innlegget ville du sett at dette var en del av argumentasjonen mot adm.dir. som sa de brukte de pengene de tjente på å subsidiere priser, og ikke mobiler til brukerne. hva tjener de penger på da? :hmm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...