Gå til innhold

Omtale av Def Jam: Icon (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillet selv om jeg synes det er konge. :dribble:

BLE OVERASKET OVER 3/10. Jeg trodde at når et spill fikk så dårlig så var det ikke spillbart engang, der tok jeg feil.

Har alltid blitt fort lei slåsspill som dead or alive og tekken men dette likte jeg så godt på grunn av systemet på kontrollen funker.

Er det bare for at det er laget av EA, alle driver jo kampanjer mot dem fortiden! Bare spørr, lissm

 

Dritdårlig Anmeldelse anyway. Bare fordi anmelderen ikke liker sjangeren med fight/gangster så gir han spillet dårlig. Karrieren din er over som annmelder Byebye :thumbdown:

Lenke til kommentar

Eg synes at anmeldelsen var veldig god, eg. Nå veit eg iallefall kva eg skal styre unna.

 

Mi meining er at Øystein er den beste anmeldaren Gamer har, og dei argumenta du kom mot han, teekej, hang vel egentlig ikkje på greip. Ikkje hos meg iallefall.

 

Uansett: flott og morsom anmeldelse, Øystein ;)

Endret av kaalaaker
Lenke til kommentar
BLE OVERASKET OVER 3/10. Jeg trodde at når et spill fikk så dårlig så var det ikke spillbart engang, der tok jeg feil.

8397733[/snapback]

Det går gjerne fint an å ha det "greit" med spill som får 3/10. Man bør imidlertid forvente å ha det langt mer enn "greit" når man kjøper et underholdningsprodukt.

 

Hvis et spill ikke en gang er mulig å spille, vil det naturligvis bli belønnet med en opplagt ener. I min fem år lange karriere som spillanmelder har jeg imidlertid fortsatt til gode å støte på et spill som ikke er mulig å spille, så å anta at 3/10 skulle bli sløst bort på disse nesten ikke-eksisterende spillene er i beste fall naivt.

Lenke til kommentar
Hvis et spill ikke en gang er mulig å spille, vil det naturligvis bli belønnet med en opplagt ener. I min fem år lange karriere som spillanmelder har jeg imidlertid fortsatt til gode å støte på et spill som ikke er mulig å spille, så å anta at 3/10 skulle bli sløst bort på disse nesten ikke-eksisterende spillene er i beste fall naivt.

 

Superman Returns på XBOX 360 fikk 1/10, samme anmelder også.

 

Så du har nok møtt på et spill som ikke er mulig å spille ;)

 

link

Lenke til kommentar

Det er nok klokt å lese innlegget én gang til. For det første var det ikke jeg som skrev verken denne artikkelen eller Superman Returns-omtalen, men Øystein. For det andre sier jeg ingenting i mitt innlegg om at et spill må være uspillbart for å fortjene 1/10, jeg sier bare at uspillbare spill i hvert fall må plasseres på bunnkarakteren. :)

Lenke til kommentar

Er enig med karakteren men det betyr ikka at folk IKKE bør kjøpe det. Def Jam gjør VELDIG mye riktig. Altså her har du ingen cheezy japansk techno rave heaven musikk, du har heller ikke splasheffekter i regnbuens farger. Her er det ordentlig musikk, blod så langt øyet kan se, ekte fysikk og dritbra animasjoner.

 

Så med andre ord er det blant de beste slåssespillene, MEN åh MEN . Singleplayeren her er så gørr kjedelig at jeg ikke får sagt det. Altså du tar en rolle som en produsent men eneste du gjør er jo å slåss ? HELE jævla tiden på de veldig få mappene. Du blir utrolig lei og det hele virkelig utrolig lineært.

 

Def Jam: NYC var faktisk mye bedre enn dette. Storyen der var utrolig bra og man følte man kom til nye omgivelser hele tiden.

 

I Def Jam: Icon har de også laget en irritabel DJ system som totalt ødelegger noe form for realisme i spillet. Så har de kuttet ut å kunne mixe alle stilartene samt å slåss mot flere samtidig samt bruke våpen.

 

Def Jam: NYC er fortsatt det beste spillet.

Lenke til kommentar
Det er nok klokt å lese innlegget én gang til. For det første var det ikke jeg som skrev verken denne artikkelen eller Superman Returns-omtalen, men Øystein. For det andre sier jeg ingenting i mitt innlegg om at et spill må være uspillbart for å fortjene 1/10, jeg sier bare at uspillbare spill i hvert fall må plasseres på bunnkarakteren. :)

8398629[/snapback]

 

Sorry tolka posten din feil, men jeg mente ikke at det var du som hadde anmeldt noen av dem uansett.

 

Jeg leste feil iallefall.

Lenke til kommentar
Unnskyld, men har du burde nok være litt mer objektiv når du skriver omtaler.

 

Av meg får dette spillet 7/10... MINST.

8400238[/snapback]

 

Kanskje ikke så lurt å be andre være objektive når du ikke klarer det selv? :)

 

Testet demoen og alt fra tempo i spillet til musikken og den generelle stemningen appelerer ikke det minste til meg.

Men, jeg er ingen stor fan av den typen spill heller, enda mindre moddaføkking feitin gangstassss.

Selv en 10/10 på anmeldelsen hadde ikke fått meg til å vurdere et kjøp.

Lenke til kommentar

Sorry at jeg sier det, men anmeldelsen var dårlig. Selvfølgelig scorer ikke spillet bra til en som "aldri har hatt et nært forhold til rap og hip-hop musikken". Det skal ikke være bare et slåssespill, stemninga rundt skal også være inn, noe jeg synes den er.

Neste gang dere skal anmelde et fotballspill, få en som hater fotball, og liker curlig til å anmelde da! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det stod at du ikke fikk noen indikasjon på at du holder på å tape, utenom blod på klærne og i ansiktet. Dette er feil, Sjermen blir litt mørkere og fyren krommer ryggen å indikerer at det er rett før han går i bakken.

En annen ting er at på 360 versonen kunne du legge inn egen musikk og han sa at det ikke funket bra. Hvis du legger inn rapp med god bass i er den like nøyaktig i beaten som den musikken som er på spillet fra før.

Det andre er at spillet er megabra og spille mot venner noe som jeg synes skal trekke opp på skalaen. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det andre er at spillet er megabra og spille mot venner noe som jeg synes skal trekke opp på skalaen.

 

Dette er jo altså din mening. Jeg, på den andre siden, mener dette er et dårlig spill. Det gir meg ingen form for motivasjon til å spille det. Jeg sitter bare der å kjeder meg. Jeg liker personlig ikke musikken i spillet, noe som for min del trekker ned. Synes karakteren var rettferdig.

Lenke til kommentar

Uansett korleis du snur og vender på det, så er Def Jam: Icon først og fremst eit slåssespel. Å sei eg ikkje kan anmelde det fordi eg ikkje har eit nært forhold til hip hop og rap, er som å sei nokon ikkje kan anmelde guitar hero fordi dei ikkje har eit nært forhold til rock. No veit ikkje eg med alle andre her, men eg har sett ganske mange som aldri har høyrt om black sabbath ha det veldig moro med akkurat det spelet ;)

 

Og angåande skjermen som blir mørkare; med meg har dette skjedd både når eg har blitt skada og når fienden har blitt skada. Poenget ur uansett at det er ein for dårleg indikator til at du har god oversikt.

 

Samtidig er litt av poenget med å kunne legge inn eigne låter at du skal kunne legge inn det du meinar det hadde vore moro å slåss til, eller kva? Om det kun funkar til rap er vi jo like langt.

Lenke til kommentar
Samtidig er litt av poenget med å kunne legge inn eigne låter at du skal kunne legge inn det du meinar det hadde vore moro å slåss til, eller kva? Om det kun funkar til rap er vi jo like langt.

8401188[/snapback]

 

Det er jo et slåssespill med rap/hip hop i fokus, så hvorfor skal de drive å tilpasse spillet for andre sjangre enn rap?

Lenke til kommentar
Det stod at du ikke fikk noen indikasjon på at du holder på å tape, utenom blod på klærne og i ansiktet. Dette er feil, Sjermen blir litt mørkere og fyren krommer ryggen å indikerer at det er rett før han går i bakken.

8401059[/snapback]

 

eller så kan du bare gå inn i settings å sette på hud'en? :roll:

viser litt hvor dypt anmelder har gått inn i spillet da.. :thumbdown:

mn samma hva Øystein sier, jeg digger det=D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...