Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konklusjon

”Perfect Stranger” er først og fremst enda en spiker i kista til Halle Berrys karriere. Utover det er det mest en gjespefremkallende film som kynisk og kalkulerende prøver å få tilskuerens interesse ved bruk av mystiske ingredienser som aldri blandes godt nok inn i handlingen. Med et istykkerklippet plot forviller filmen seg stadig lengre ut i det usannsynlige og det må advares om at enkelte plotvrier kan tvinge nærmest hvem som helst til å dynke øynene i helsefarlige mengder belladonna.

rating-2.jpg

 

hvorfor i all verden anbefaler dere dette?

Lenke til kommentar

"De Ubestikkelige", latterlig oversettelse må jeg si.

 

Charlie di meola: Det blir jo så å si aldri anbefalt noen gode filmer her uansett da, er bare dårlige kinofilmer og kjedelige oldtimere. Så de fortsetter vel i samme stil, derfor er det ikke veldig rart at de da anbefaler en film som er dårlig... Men den inneholder i det minste kjente skuespillere da, det får være en trøst.

Lenke til kommentar
Han gav den derfor 8 av 10 poeng da den gikk på kino.
Skrivefeil. Anmelderen gav den 7 av 10 poeng.

 

Konklusjon

”Perfect Stranger” er først og fremst enda en spiker i kista til Halle Berrys karriere. Utover det er det mest en gjespefremkallende film som kynisk og kalkulerende prøver å få tilskuerens interesse ved bruk av mystiske ingredienser som aldri blandes godt nok inn i handlingen. Med et istykkerklippet plot forviller filmen seg stadig lengre ut i det usannsynlige og det må advares om at enkelte plotvrier kan tvinge nærmest hvem som helst til å dynke øynene i helsefarlige mengder belladonna.

rating-2.jpg

 

hvorfor i all verden anbefaler dere dette?

8376540[/snapback]

Enig i dette. Synes det er litt rart at dere anbefaler en film deres egen anmelder regelrett slakter.

 

Ellers synes jeg «The Untouchables» ser ut som en bra film. Får se om jeg får tid til å se den snart :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...