Gå til innhold

Her er flere bilder av M610i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

helt nye knapper enn antatt! virker nesten litt for små, slik som tastene på p990i.. men om denne kommer nesten samtidig som e61i, så skal jeg vurdere det! SE er kjent med bedre batteri enn de fleste hvertfall.. den var stilig i hvitt hvertfall..

Lenke til kommentar
Nå har det dukket opp enda flere spionbilder av Sony Ericsson M610i. Møt svensk-japanernes nye ess.

 

Les mer

8298087[/snapback]

 

Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor vi absolutt skal ha HSDPA på mobilen?

Kan vi bruke det i Norge da? Isåfall hvor lang tid tar det?

Og før det endelig er vanlig i Norge, så har vel Sony Ericsson kommet med enda en ny versjon..

 

Poenget er...Vi trenger ikke HSDPA på mobilen før om et par år...

 

:-)

Lenke til kommentar

hsdpa er en oppgradering av 3gnettet. først tok det lang tid å dekke landet med de mastene som hadde en helt ny type antenner for å få opp 3gnettet, som med den nye typen antenner antageligvis åpner for nye muligheter, så, for å få hsdpa, oppgraderer de vel enkelte bokser så de klarer hastigheten og oppdaterer firmware eller noe sånt. nå husker jeg ikke hva jeg har lest for evigheter siden, men det er klasser også er det nye standarder eller noe sånt. i gsm nettet ble det vel gprs som kom i flere klasser, og så oppgraderte de til edge. men de måtte ikke lage en hel ny basestasjonpark.

eller?

så er det hsupa og noe som blir det neste..

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor vi absolutt skal ha HSDPA på mobilen?

Kan vi bruke det i Norge da? Isåfall hvor lang tid tar det?

8305004[/snapback]

ja, det kan jeg! :D høyere hastighet, som om en tid åpner for nye bruksområder for mobilen, som skikkelig albumnedlastning, trådløst pcmodem, nedlastning av hdfilmer på 2 sek som man kan koble til stereoanlegg/tv/mediacenter når man kommer hjem, osv..

dette er jo i fremtiden, da..

men hsdpa vil, ikke hør på meg men andre, komme noen sentrale steder først i høst.

Og før det endelig er vanlig i Norge, så har vel Sony Ericsson kommet med enda en ny versjon..

8305004[/snapback]

det er da den uavhengige organisasjonen 3gpp eller noe som bestemmer standarder, det var da ikke mikrosoft som fant på at nå skal pcer bruke firewire?

men jeg vet ikke jeg. venter på noen som vet kan svare.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Kodenavnet til den allerede mye omtalte mobilen er "Elena", men ifølge ryktene er modellnavnet M610i.
"Elena" og "M610i" er to forskjellige mobiler. M610i vil være en litt oppgradert M600i med blant annet WLAN mens Elena mest sannsynlig kommer med Cyber-shot-branding.

 

Skal vi tro de nye bildene vil M600i komme i hvit og sort farge, og den sorte versjonen vil ha lilla detaljer. Vi utelukker selvsagt ikke at den kommer i flere fargeversjoner.
Den hvite på bildet i artikkelen har et prototypetastatur, og er verken en M610i eller en Elena. Det er derimot mulig at Elena kommer i hvit. :)

 

Elena_white_front.jpg

Elena_white_side.jpg

Elena_white_back.jpg

 

Ryktene antyder også at P610i
:dontgetit:

 

Den største forskjellen i dette versjonskiftet, er at du med UIQ 3.1 skal kunne styre mobilen helt uten å bruke den trykkfølsomme skjermen.
Nei. Den største forskjellen er at produsentene (her SE) kan velge å la deg styre mobilen uten å bruke den trykkfølsomme skjermen. Elena har derimot ingen ekstra knapper for navigasjon annet enn skjermen og hjulet på siden.

 

På den forrige versjonen måtte du opp med pekepennen og bruke begge hendene bare for å eksempelvis stille vekkerklokken, og kun de aller vikigste funksjonene kunne styres med tastene.
Man kan gjøre det meste ved hjelp av hjulet...

 

Mest sannsynlig er modellen i svart og lilla en prototype, og på samme måte som at de første bildene av W900i viste en gul telefon vil Elena mest sannsynlig ikke komme i svart og lilla. Se på det som en slags "testfarge".

 

Det er aldri godt å si hvordan ferdigproduktet blir, men det er ikke usannsynlig dette havner på Elena:

Elena_alfornt.jpgElena_alback.jpg

 

Eventuelt er coveret over ment for M610i og Elena blir å ligne på dette photoshop-bildet som et tegnet etter hvordan flere har beskrevet Elena:

M700iElenabydeuxani.jpg

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...