Gå til innhold

Harmonix rocker igjen (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA's David DeMartini says "You could have one guitarist in Germany and another one in Texas, a drummer in New York and a singer from somewhere else, and they can play together online"."

kilde

 

Hvordan vil de håndtere forsinkelse tro? Rytme er veldig avhengig av lav forsinkelse. Med en i Tromsø og en i Sydney snakker vi om minst 52 ms forsinkelse (rett linje med lysets hastighet). Trolig 0,1-0,2 sek. i praksis, noe som trolig vil ødelegge samspillet, så jeg tipper de kommer med noen geografiske begrensninger.

 

Uansett en interessant tanke med et band på tvers av landegrensene.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg vil ha et Piano Hero. Jeg hadde eid i et Piano Hero-spill. Og tenk så mange låter utviklerne kunne valgt mellom, enten det gjelder Beatles, Elton John, Ben Kweller, Wolfang A. Mozart osv osv.

 

On-topic:

 

Høres artig ut dette her, dyrt, men artig. Geografiske begrensninger må til. Jeg ser for meg at de hvertfall kommer til å dele inn etter de største geografiske områdene. USA og Canada, Sør-Amerika, Europa, Osceania, Asia osv.

Lenke til kommentar
hoi!

hmm, det hadde jo vært litt kult å koble til et elektronisk trommesett og hamre løs... men du dæven, det kan bli et dyrt spill...

 

gleder meg til å se hvordan de velger å organisere trommene. Donkey congas, anyone?

8296270[/snapback]

 

Er trommene jeg har mest lyst på, håper det blir litt bedre enn donkey congas :p

Høres ut som de jobber mye med de :thumbup:

 

As for the controllers, the guitar peripheral will control the bass and lead guitar portions, a microphone will be used for vocals, and a drum peripheral will provide the beats. Rigopulos says the drum is "a really impressive piece of hardware. I'm a drummer myself, so we weren't going to settle for anything less than something that felt like a real instrument." Harmonix is still working out the details of how the peripherals will ship
Lenke til kommentar
Hvordan vil de håndtere forsinkelse tro? Rytme er veldig avhengig av lav forsinkelse. Med en i Tromsø og en i Sydney snakker vi om minst 52 ms forsinkelse (rett linje med lysets hastighet). Trolig 0,1-0,2 sek. i praksis, noe som trolig vil ødelegge samspillet, så jeg tipper de kommer med noen geografiske begrensninger.

8293378[/snapback]

 

Harmonix har en del patenter på disse greierne, så de får det nok til :)

 

Ellers lurer jeg litt på hvordan vokalen blir utført, om det er pre-recorded i et eget spor, der den blir spilt av "riktig" etter hvor nært man er, eller om det blir den faktiske vrælinga fra en spiller som høres. Håper på førstnevnte.. ;)

 

Må støtte opp om "dette kan bli svindyrt" også..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...