Gå til innhold

Omtale av Genji: Days of the Blade (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår rett og slett ikke problemet. Nynorsk er så og si likt bokmål, med noen få gramatiske forskjeller og litt ord som er litt forskjellig. Men la oss ikke starte en nynorsk-diskusjon. Alle kommentarer vedrørende forfatters valg av målform stopper her. Furevik har nynorsk som hovedmål, og skriver derfor best på denne målformen. Om dere ikke er istand til å lese nynorsk, så er det synd for dere. Men ikke forsøple tråden med kommentarer om at han burde skrevet på bokmål ol.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Dette er en av de beste omtalene jeg har lest. Både humoren, flyten og selve omtalen er av øverste klasse.

 

Selv falt jeg pladask for dette avsnittet:

 

Å springe rundt i ein grøn og frodig skog er noko heilt anna. Løvet svaiar i vinden, bekken sildrar nedover bakken, og det ser så ubegripeleg naturleg ut. Du trur på det. Du ser ingen hakkete kantar, du ser ingen "feil", det er ingenting som skurrar. Du er i ferd med å la deg overbevise om at du faktisk er i denne vakre skogen, heilt inntil lilla krabber fell ned frå himmelen. Akkurat då blir du brutalt henta tilbake til den verkelege verda, og fleire timar med uendeleg trykking.

 

Selv om spillet tydeligvis ikke er av øverste klasse, så blir ikke en omtale stort bedre enn dette. Keep up the good work Gamer.no!

Lenke til kommentar
Dette er en av de beste omtalene jeg har lest. Både humoren, flyten og selve omtalen er av øverste klasse.

 

Selv falt jeg pladask for dette avsnittet:

 

Å springe rundt i ein grøn og frodig skog er noko heilt anna. Løvet svaiar i vinden, bekken sildrar nedover bakken, og det ser så ubegripeleg naturleg ut. Du trur på det. Du ser ingen hakkete kantar, du ser ingen "feil", det er ingenting som skurrar. Du er i ferd med å la deg overbevise om at du faktisk er i denne vakre skogen, heilt inntil lilla krabber fell ned frå himmelen. Akkurat då blir du brutalt henta tilbake til den verkelege verda, og fleire timar med uendeleg trykking.

 

Selv om spillet tydeligvis ikke er av øverste klasse, så blir ikke en omtale stort bedre enn dette. Keep up the good work Gamer.no!

8293161[/snapback]

 

 

Utrolig bra. Er ikke ofte man ser noe sånt i en anmeldelse, eller et spill for den saks skyld :D

Lenke til kommentar
Når kommer det spill til PS3 som faktisk er verdt kjøpet? Har ikke vært så mye av de til nå. Triste saker. =)

8294228[/snapback]

 

Av de jeg har hatt tid til å prøvd av mine kjøp, er alle untatt ett (Def Jam Icon) av absolutt kjøp jeg er storfornøyd med. :)

 

Resistance, Motorstorm var enorme titler for meg.

De jeg trodde kom til å være O)K timewasters, men som jeg ble positivt overrasket over er nedlastningstitlene:

- Lemmings (Litt nytt fra Amiga-versjonen)

- Tekken (Uten loading-tid, woohoo)

- Flow (Fantastisk kuul på multiplayer og litt øl attåt, ekstra morsomt når den ene ble slik at han kunne spise andre)..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Nok en spillomtale som er særdeles godt skrevet, og åpenbart mer underholdende enn spillet ;) De som syter over at de ikke greier å lese nynorsk kan da umulig være spesielt gode i bokmål heller, for så stor forskjell er det strengt talt ikke... Om du har problemer med å trekke paralleller mellom "ikkje" og "ikke" bør du kanskje børste støvet av norskboka fra 5.klasse og repetere litt ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...