Gå til innhold

Ble skutt for et mobilbilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff. Det er ille at det kan gå så galt når man prøver å følge loven og hjeøpe til.

 

Kjenning av politiet, går bevæpnet og prøver å drepe folk for å slippen en fartsbot. Slike mennesker burde aldri slippe ut av fengsel (farlig å si det, kanskje han vil skyte meg også :p )

Lenke til kommentar

kAnsje je gog hadde skutt tysteren, vet ikke, Hadde blitt provosert, av en gammel gris "som vil følge loven".. aldri hørt om noen som spionerer på folk med en mobil telefon, og åssen I all verden viste "råkjøæreren" at han gamlingen filmet han med en mobil, Når han er midt i Råkjøringen...

Lenke til kommentar
adhd eller at man er aggresiv har ikke noe å si. Man går ikke rundt og skyter/dreper folk forde.

8277347[/snapback]

 

Hvorfor går man da rundt og skyter folk?

8278736[/snapback]

 

Fordi man er forbannet på noen, man vil ta igjenn, Er det så vanskelig å tenke seg? like tåpelig spørsmål som hvorfor starte en Krig...

Lenke til kommentar
kAnsje je gog hadde skutt tysteren, vet ikke, Hadde blitt provosert, av en gammel gris "som vil følge loven".. aldri hørt om noen som spionerer på folk med en mobil telefon, og åssen I all verden viste "råkjøæreren" at han gamlingen filmet han med en mobil, Når han er midt i Råkjøringen...

8282889[/snapback]

 

Hva i helsike er det DU har røyka for noe? Det der er sannsynligvis noe av det verste jeg har lest i alle mine år her på HW-forumet!

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig trist at det finnes folk på dette forumet som nærmest unnskylder det 22-åringen gjorde.

 

1. Han bar et skytevåpen. I Norge er det ulovlig uten bæretillatelse.

2. Det er uansett straffbart å skyte mennesker. Det finnes noe som heter selvforsvar, men da må ditt eget liv være i fare.

3. Han kjørte for fort. Det er også ulovlig.

 

Han begikk altså minimum tre forskjellige lovbrudd. Dersom noen kan unnskylde dette vil jeg helst ikke oppholde meg i samme rom som dem i frykt for å si noe "galt" og bli henrettet på stedet.

 

Dette er rett og slett trist. :no:

Lenke til kommentar

.....?

Herregud dette må jo bare være trolling og ikke seriøse innlegg...

 

Synest forresten også det er rart at råkjøreren fikk med seg at noen tok et bilde med mobiltelefonen. Fyren stod kanskje med mobilen på strak arm og følgte bilen?

 

Dersom man hadde hatt offentlig avstraffing av typen "gapestok med et par timers tomat kasting" som hele eller en del av straffen hadde vi kanskje fått litt mindre kriminalitet. Nå for tiden er det jo alltid så synd om disse stakkars kriminelle mens folk som forsvarer seg selv eller hus og hjem taper søksmål fra kriminelle.. helt på trynet..

 

Selvsagt ville det alldrig latt seg gjennomføre med korporal avstraffing ala Starship Troopers av diverse grunner, men at det hadde fungert, det er jeg rimelig sikker på... ikke så attraktivt å naske i butikken dersom man blir strippet naken og får slengt rottne tomater i planeten.. for flaut liksom.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja, herregud! Folk som fyker rundt med våpen i bilen her i landet er helt klart av den kaliberen en ønsker dit peppern gror. Har ikke ord for hva jeg synes om denslags urbane gangstere. Skru på en skikkelig restriktiv politikk når det gjelder voldsbruk. Da mener jeg skikkelig. Det er greit man kan bli provosert, men kan man ikke holde seg i skinnet uten å ty til brutaliteter har en ingenting ute i samfunnet å gjøre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...