Gå til innhold

Snart 4 GB i Walkman-telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner det å være mulig å ha musikksamlingen Walkman telefonene, men det spørs jo hvor mange sanger du har. :)

Dette viser at minnekortprodusentene stadig lager større minnekort, til lavere priser, som er bra for oss forbrukere. :thumbup:

 

Håper dette minne kortet kommer ut om ikke så alt for lenge.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
De nye walkman-telefonene altså. Det finnes jo eldre som støtter 4gb med pro duo.

8251449[/snapback]

Ja, noe som gjør det enda litt verre å da gå over til en ny standard før den er oppe i akseptable størrelser.

 

Nå tok det vel litt tid før Walkman-serien kom med M2, men irriterte meg at M600i hadde det, og på den tiden var det jo vanskelig nok å få 1 gb.

Lenke til kommentar
Sjekket prisguide.no i kveld. Fant ingen m2 over 1GB. Noen som har oversikt om 2GB er å finne her i landet?

8254628[/snapback]

 

Ja, jeg kjøpte et sandisk m2 kort på komplett for 2 uker siden. Det var på 2 gb.

 

Jeg synes også det er rart de ikke finnes i prisguiden, men de finnes bl.a. på komplett.

Lenke til kommentar
Det flotteste av alt er jo at det blir mye dyrere enn et microSD-kort med tilsvarende kapasitet. For 2GB er stick'en 40% dyrere, go Sony!

8254371[/snapback]

 

Ikke hvis du sammenlikner sandisk mot sandisk. Erfaringsmessig er det ikke særlig smart å gå for de billigere løsningene da en del av dem lettere blir korrupte.

Lenke til kommentar
Det flotteste av alt er jo at det blir mye dyrere enn et microSD-kort med tilsvarende kapasitet. For 2GB er stick'en 40% dyrere, go Sony!

8254371[/snapback]

 

Ikke hvis du sammenlikner sandisk mot sandisk. Erfaringsmessig er det ikke særlig smart å gå for de billigere løsningene da en del av dem lettere blir korrupte.

8255447[/snapback]

 

Fra komplett idag, begge Sandisk 2GB:

 

MicroSD kr 309,-

StickMicro 549,-

 

Fra Netshop idag, begge Sandisk 2GB:

 

MicroSD kr 319,-

StickMicro 550,-

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Det flotteste av alt er jo at det blir mye dyrere enn et microSD-kort med tilsvarende kapasitet. For 2GB er stick'en 40% dyrere, go Sony!

8254371[/snapback]

 

Ikke hvis du sammenlikner sandisk mot sandisk. Erfaringsmessig er det ikke særlig smart å gå for de billigere løsningene da en del av dem lettere blir korrupte.

8255447[/snapback]

 

Fra komplett idag, begge Sandisk 2GB:

 

MicroSD kr 309,-

StickMicro 549,-

 

Fra Netshop idag, begge Sandisk 2GB:

 

MicroSD kr 319,-

StickMicro 550,-

 

:thumbdown:

8257550[/snapback]

 

Jeg er ikke overrasket. Sonys minnestandarder har alltid vært dyrere enn konkurentenes.

 

Jeg synes forøvrig det er kjipt at det tar så lang tid å få M2 oppe å gå. En gig var jo ikke tilgjengelig her til lands før på nyåret. Det er for dårlig med tanke på at mange av SEs nye mobiler bruker M2. :nei:

 

Til slutt; jeg synes også det er rart prisguiden ikke viser annet en Sony M2. :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...