Gå til innhold

Omtale av TrackMania United (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig anmeldelse av et strålende spill! Men jeg synes faktisk dette spillet fortjener en 10er, uansett hvor høyt 10ern henger så er dette et spill som virkelig har gjort noe nytt, som gir masse valutta for pengene, har enorm gjenspillsverdi osv osv osv.

 

Måten anmeldelsen er skrevet på tilsier også at dette burde være en 10er! Så Joachim, om du vil la 9ern stå vil jeg gjerne ha en god grunn, for jeg finner virkelig ingen! :-)

Lenke til kommentar
Måten anmeldelsen er skrevet på tilsier også at dette burde være en 10er! Så Joachim, om du vil la 9ern stå vil jeg gjerne ha en god grunn, for jeg finner virkelig ingen! :-)

Jeg var veldig i tvil om jeg skulle gi det ni eller ti, for som du sier er dette et spill som stiller i en særklasse i forhold til praktisk talt alt på markedet, i forhold til ren moro og varighet. Men det er også et spill som for det meste består av innhold som allerede har blitt lansert, og et gameplay som ikke har noen nyheter i forhold til tidligere spill i serien. Jeg vurderte det derfor slik at det passet best med ni.

 

Men jeg er klar over at jeg er streng som ikke gir det en tier, og det sier vel sitt om hvor godt dette spillet er. Dette er seriøst et spill alle burde eie.

Lenke til kommentar
Måten anmeldelsen er skrevet på tilsier også at dette burde være en 10er! Så Joachim, om du vil la 9ern stå vil jeg gjerne ha en god grunn, for jeg finner virkelig ingen! :-)

Jeg var veldig i tvil om jeg skulle gi det ni eller ti, for som du sier er dette et spill som stiller i en særklasse i forhold til praktisk talt alt på markedet, i forhold til ren moro og varighet. Men det er også et spill som for det meste består av innhold som allerede har blitt lansert, og et gameplay som ikke har noen nyheter i forhold til tidligere spill i serien. Jeg vurderte det derfor slik at det passet best med ni.

 

Men jeg er klar over at jeg er streng som ikke gir det en tier, og det sier vel sitt om hvor godt dette spillet er. Dette er seriøst et spill alle burde eie.

8248668[/snapback]

 

Svar godtatt :p

 

Men mener fortsatt at selv om mye av inneholdet er lansert fra før, og det ikke har noen store nyheter så fortjener det en 10er(selv om en 9er fra gamer betyr mer enn en 10er fra de aller fleste andre sider), rett å slett fordi noen ganger bør man måle etter ren å skjær underholdningsverdi, og der er det omtrent ingen andre spill som kan måle seg.

 

Klarer liksom ikke å tenke meg at dette spillet er noe annet enn "Genialt" som er det 10ern står for hos dere.

 

Men, som sagt. Strålende anmeldelse og skjønner begrunelsen din, selv om jeg er uenig! :-)

Lenke til kommentar

Veldig bra anmeldelse, veldig bra skrevet

Ut fra dine tidligere omtaler av Trackmania-serien regnet jeg nesten med en 9 eller aller helst en 10

Utrolig vanedannende

 

Og så er det jo litt artig med så mange gode norske kjørere og banebyggere

Lenke til kommentar

Jeg har spilt TMN siden Februar ifjor, å gleden var stor når jeg fikk lanseringa av TMU i trynet her i sommer :D

 

Jeg fikk spillet i November, på pre-release etter å ha vært med som beta tester :)

 

Ønsker alle velkommen til TMU, å for et fantastisk spill det er :) Alle burde kjøpe det

Lenke til kommentar
Skal ha dette, anmendelsen får det til å høres ut som om spillet kommer fra himmelriket...:dribble:

 

Flott anmendelse!

8249164[/snapback]

 

Hadde jeg trodd det fantes et himmelrike, så hadde det vært der spillet kom fra... Men siden jeg ikke gjør det, så får vi nøye oss med at det kommer fra geniene på Nadeo. Makan til spillmakere skal det letes lenge etter!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte dette for en stund siden direkte fra Nadeo via nettet, lastet ned og mottok nøkkel så jeg slapp unna StarForce-helvetet. Jeg har alltid hatt lyst på disse spillene men jeg har rett og slett ikke orket å utsette PCen min for StarForce så det har blitt med tanken. Kanskje det selges på nettet fortsatt?

Lenke til kommentar
Det selges ikke via internett mer, de 10000 accountene som ble solgt er revet bort.. Desverre :(

 

Derfor må du ha starforce, eller er det vel mulig for en av oss som har installasjonen å dele den med folket? Så bruker de sin egen key..

8251652[/snapback]

 

Hva er det denne Starforce gjør med maskinen?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...