Gå til innhold

En helt ny måte å taste på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror ikke det er uten grunn at art lebedev vil tilby erstatningstaster for sitt tastatur. det er så utrolig mange ting som kan ryke på noe som skal trykkes ned til stadighet.

 

virker som en grei løsning det der faktisk. men jeg tror ikke det hadde vært en mobil for min kjære far som har trøbbel nok med mobiler uten egne svar og legg-på taster (altså slik som SE som bruker soft-tastene til det).

 

kunne tenkt meg å prøvd en mobil med den løsningen der :)

Lenke til kommentar

Tror det faktisk vil gå betydelig tregere å taste på et slikt tastatur enn et vanlig tastatur+ordbok siden man ikke har alle tastene tilgjengelige samtidig. Bare det å bli vant til noe slikt blir vanskelig, men tenk på alle feilene som vil oppstå når man glammer å bytte bokstaver og bare skriver i vei...

Lenke til kommentar

nåja, gjetter meg til at den har en egen "mobiltastatur" modus med ordbok for den som ønsker det ;)

 

men i det store og hele blir det nok en vanesak. og om en har øyne i skallen så bør en oppdage fort at en har feil gruppe med bokstaver oppe.

 

forøvrig så ville jeg, heller den å sortert etter alfabetet, sortert etter hvor ofte en bokstav blir brukt i ett språk. med andre ord at de mest vanlige bokstavene var lagt til første side osv. saken kunne kanskje til og med bytte gruppe etter hva du skriver. en slags utvidet ordbok...

 

men problemet da blir vel om bokstavene ikke er på samme plass hver gang, eller om mer den en bokstav skal ha samme tast osv...

 

saken skulle bare vært tilgjengelig på en åpen platform som fic neo eller lignende slik at oppfinnsomme folk fikk lekt seg med mulighetene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...