Gå til innhold

Bredbånd i kamskjellsformat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe dette blir regelen, og ikke lenger unntaket. Absolutt på tide at de klarer å få EDGE inn i en 3G-mobil, det skulle rett og slett bare mangle.

 

Med HSDPA og EDGE har man bredbånd i byene, og rask internett overalt. Fint det.

 

SE med stor skjerm er og uvanlig, men absolutt bra.

 

Fin og grei mobil fra SE :)

Lenke til kommentar

Dette er jo en våt drøm fra SE sin side...

 

Jeg trodde det var umulig for dem å lage en kamskjellstelefon med tilsvarende spesifikasjoner som candybarmobilene deres.

 

Men Q3... Når det gjelder SE, noen som vet hva måned dette sannsynligvis blir?

 

Er det i August kjøper jeg en billig telefon nå, men om den sannsynligvs blir utsatt til Nov/Des eller senere går jeg for en K800i nå...

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Er det helt bekreftet at den får både 3G og EDGE? Eller er dette en skrivefeil eller en feilinformasjon. Den er jo enkelte her på forumet som med "sikre kilder" har sagt at dette ikke ville komme i 2007.

 

Stemmer det at det kommer nå, så må jeg gratulere Sony Ericsson med dagen :!:

Lenke til kommentar

jeg synes at kameraet stikker mer ut fra mobilen enn forgjengeren z610..

synes det er mindre pent enn z610 som har akkurat samme mål untatt høyde:

z650 er 97,4 x 49 x 20 mm

z610 er 94,5 x 49 x 20 mm

edit: men jeg glemte jo at jeg bare har sett z650 på ett bilde, med uheldig vinkel.. :blush:

det så for meg ut som det var en kant rundt kamera som var laget i blankt metall..

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

hmm, legger merke til at det er fint lite av eksterne musikk-knapper. altså må en åpne den for å skifte sang og lignende. om da ikke den kommer ferdig pakket med bluetooth settet til SE som støtter AD2P og musikkstyring eller tilsvarende (knapper på handsfree i boksen hadde vært fint uansett for da trenger en ikke det på selve telefonen).

 

edit:

 

tok vist feil. etter å ha sett på noen bilder på mobileburn.com så oppdaget jeg at det finnes en play/stop og to generiske pilknapper på venstre side av selve mobilen (hvordan en skal kunne justere volum mens musikken er i gang er meg fortsatt en gåte).

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...